December 31, 2001
Detta måste vara bland det roligaste han gjort.
http://www.sjukast.com/go/?id=1637
Har ni fler rullar med honom ? Vad han nu heter.
Helt klart rolig..
Men tanken slår mej, hur skulle det se ut om en "vit" kille gjorde den monologen?? 🙄
Bakom lås och bom snabbt som en avlöning.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 6, 2003
Kizo wrote: Är det bara jag som inte är ett Chris Rock-fan och tycker han är ansträngande? Jag erkänner att den där showen har sina stunder men överlag kan jag ändå inte säga att han inte är jobbig.
Stämmer. Chris Rock är inte alls bra om man jämför med andra stå-uppare.
Ta Pablo Fransisco t.ex. Där har vi en kille som kan underhålla. Kolla bara in hans "Bits & Pieces".
June 28, 2001
Bärz wrote: [quote=Kizo]Är det bara jag som inte är ett Chris Rock-fan och tycker han är ansträngande? Jag erkänner att den där showen har sina stunder men överlag kan jag ändå inte säga att han inte är jobbig.
Ta Pablo Fransisco t.ex. Där har vi en kille som kan underhålla. Kolla bara in hans "Bits & Pieces".
Olika typer av kommedi ju, pablo imiterar mycket medans Chris rock driver med negrer i stort sett hela tiden.
Eddie murphy drog en hel del liknande skämt under 80talet på scen.
August 11, 2005
Mind wrote: [quote=Bärz][quote=Kizo]Är det bara jag som inte är ett Chris Rock-fan och tycker han är ansträngande? Jag erkänner att den där showen har sina stunder men överlag kan jag ändå inte säga att han inte är jobbig.
Olika typer av kommedi ju, pablo imiterar mycket medans Chris rock driver med negrer i stort sett hela tiden.
Eddie murphy drog en hel del liknande skämt under 80talet på scen.
Exakt. Pablo kör med bra saker men rock kör med provokaivare, men minst lika bra, saker.
Tycker inte det går att jämföra de två.
En som är bättre än pablo opch som kör samma stil är russel peters.
=D
August 11, 2005
Marcan- wrote: [quote=csm101]russel peters.
TACK! Har verkligen fått upp ögonen för honom nu. :heart:
Jag satt fan och grät av skratt när jag kollade på han. Så äckligt bra när han snackar om föräldrar som agar sina barn och hur hans farsa brukade säga 😀
Somebody gonna get a lot of hurts!
2 Guest(s)