February 12, 2002
Tovedal wrote: asså ni har varit för länge på nordic! :S
Jag har försökt lämna de här stället många gånger. Men varje gång ja gör det blir det ett välda liv, ja får massa mail, mess på msn/icq/mobilen som vädjar att ja ska komma tillbaka. (inte att förakta skiroys alla mess me dåld agenda 🙄 ) Å man har väl inte ett hjärta av sten heller så jag har alltid blivit blödig å åtminståne kommit tillbaka på 1 tiondelstid...
January 12, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=festisMER]-=*ThE_cRoW*=- Varför har du fortfarande kvar den där tomte-luvan på din avatar? Ta och fixa det.. Och när du ändå är i farten, byt avatar 😉
I vissa kretsar går det rykten om att jag är en tomte... :-$
Trodde det var tomtar på loftet du hade :bgrin:
January 23, 2002
Seriöst så är det flera personer här inne som borde skaffa sig ett normalt liv, jag nämner inga namn... 🙂
Har för övrigt också träffat den mystiske mannen från Piteå och tro mig, han har två ben, två armar och ett normalt huvud precis som de flesta, förutom några få undantag, av oss andra också har. 🙄
January 12, 2004
Steel wrote: Seriöst så är det flera personer här inne som borde skaffa sig ett normalt liv, jag nämner inga namn... 🙂
Har för övrigt också träffat den mystiske mannen från Piteå och tro mig, han har två ben, två armar och ett normalt huvud precis som de flesta, förutom några få undantag, av oss andra också har. 🙄
Du ljuger... :arg:
Skiroy är minst 5 meter lång, har rosa huggtänder som en valross och är blixsnabb med sin inbyggda "låsatrådknapp" han har i fickan... :bgrin:
Jag har fått paket av skiroy. 😛
May 17, 2004
obelix wrote: [quote=Steel]Seriöst så är det flera personer här inne som borde skaffa sig ett normalt liv, jag nämner inga namn... 🙂
Du ljuger... :arg:
Skiroy är minst 5 meter lång, har rosa huggtänder som en valross och är blixsnabb med sin inbyggda "låsatrådknapp" han har i fickan... :bgrin: [/size]
HA! sånan där monster äter jag till fruckost! 😎
1 Guest(s)