December 26, 2003
Detta må vara en relativt onödig tråd...
Jag vet inte om det är likadant över hela sverige, men här i västmanland har vi mjölkpaketen från Arla. På baksidan av dem står det alltid nånting "roligt"... Det brukar vara en bild och så en totalt onödigt text som oftast riktar sig till småbarn.
När det kommer en ny text på mjölkpaketet så kan man inte slita sig för att läsa den. När man har läst den så vill man inte läsa den igen. Om man någon morgon sitter och har baksidan av mjölkpaketet vänt mot en så dröjer det inte länge innnan man finner sig läsa just denna text igen. Då blir man irriterad och vrider genast på paketet så att man ser kortsidan eller framsidan på paketet istället. Numera brukar det räcka med att jag ser bilden i ögonvrån så vänder jag på paketet automatiskt...
Är det bara jag som gör och känner såhär?
January 13, 2004
HAHA zcorpan det där är EXAKT hur jag känner för mjölkpaketen! Vänder alltid bort texten men ingen sida är ju bra! Kossan är för ful så den vänder jag bort, framsidan kan man ju inte ha emot sig. Då blir det fel när man ska ha påfyllning. Vad återstår nu då..? Jo innehållsförteckningen! weeeeee :banghead: Arla måste verkligen göra nåt åt det här!
January 17, 2002
Åh nej! Ett hemsk brott ha begåtts! Hets mot folkgrupp! Låt oss alla sluta oss under en enad fana och utrota hatet mot människor med DAMP...
*kräk*
Men jo, jag får också CP damp på att man liksom blir tvungen att kolla vad det står, även om det handlar om 3 åriga lisa som gick över vägen.
🙄 :bgrin:
September 16, 2002
Jag står själv inte ut med texten som finns på baksidan!
Här har vi "Milko" och deras "Tiger" som alltid har ett meddelande på baksidan, men trots att jag inte står ut med texten, så läser jag den nästan varje morgon.
...Av någon anledning så dras ögonen dit medan jag äter frukost.
1 Guest(s)