December 26, 2003
Boomhauer wrote: HAHA zcorpan det där är EXAKT hur jag känner för mjölkpaketen! Vänder alltid bort texten men ingen sida är ju bra! Kossan är för ful så den vänder jag bort, framsidan kan man ju inte ha emot sig. Då blir det fel när man ska ha påfyllning. Vad återstår nu då..? Jo innehållsförteckningen! weeeeee :banghead: Arla måste verkligen göra nåt åt det här!
Hehe... Jag brukar också ha innehållsförteckningen vänd mot mig 😉
January 17, 2002
zcorpan wrote: [quote=CoLiC]Åh nej! Ett hemsk brott ha begåtts! Hets mot folkgrupp! Låt oss alla sluta oss under en enad fana och utrota hatet mot människor med DAMP...
Jag ber så mycket om ursäkt... Jag tänkte faktiskt inte på det. 🙄
Nej för helvette, ändra tillbaka topicen! Såg du inte att jag var 110% ironisk?
January 23, 2002
Måste erkänna en sak.
När jag läste denna topicen innan idag så fick jag upp ett extremt dåligt skämt i huvudet.
Tänkte skrivit ett inlägg i tråden där jag frågade hur han kunde få DAMP på mjölkpaketen.
Om han balanserade på ett eller om han la ut flera stycken på golvet som han sedan stod eller låg på medan han fick DAMP.
🙄
Korrekt svenska hade ju varit att han får DAMP av mjölkpaketen. 🙂
December 26, 2003
Steel wrote: Måste erkänna en sak.
När jag läste denna topicen innan idag så fick jag upp ett extremt dåligt skämt i huvudet.Tänkte skrivit ett inlägg i tråden där jag frågade hur han kunde få DAMP på mjölkpaketen.
Om han balanserade på ett eller om han la ut flera stycken på golvet som han sedan stod eller låg på medan han fick DAMP.
🙄Korrekt svenska hade ju varit att han får DAMP av mjölkpaketen. 🙂
Jag menade förstås inte bokstavligen, utan snarare att "jag blir tokig på mjölkpaketen" eller nåt liknande... men det är nog korrekt att det ska vara "av" och inte "på" 😛
January 18, 2004
Psycho-o-o-o...
Trevliga bilder, vart fick ni dem ifrån?.,,
Och nu något i stil med resten as topicen;
JA! Jag får scizofrenia av mjölkpaketen! Är det bara jag som botar denna psykotiska lust att äta småbarn genom att flå små gummor levande!?..
Det ÄR mjölk packet vi pratar om folk...
3 Guest(s)