August 7, 2001
dreamweaver wrote: [quote=HELIX]Sådana här röstar på Sossarna:
[Image Can Not Be Found]Ditas Enström 48 år, tvättbiträde i Stockholm.
"- Jag tycker det är roligt att det går bra för Sverige. Men det måste komma alla till del!"
Äsch! Hon är ingen. Go Ricky! Go Ricky! :bgrin:
[Image Can Not Be Found]
Hur lågt får man sjunka?
Göra sig rolig över andras personliga åsikter.
June 7, 2005
May 1, 2005
dree wrote: [quote=dreamweaver][quote=HELIX]Sådana här röstar på Sossarna:
http://val2006.lo.se/images/ditas.jpgDitas Enström 48 år, tvättbiträde i Stockholm.
"- Jag tycker det är roligt att det går bra för Sverige. Men det måste komma alla till del!"
Äsch! Hon är ingen. Go Ricky! Go Ricky! :bgrin:
http://val2006.lo.se/images/ricky.jpg
Hur lågt får man sjunka?
Göra sig rolig över andras personliga åsikter.
Var det meningen att quota mig som inte har uttryckt eller antytt nåt om personernas åsikter ifråga? Jag tänkte mer på det intryck bilderna gav. 🙄
January 18, 2004
tycker det är så roligt att sossarna i debatter oftast nästan skriker att de borliga tänker ta bort akassan, ta bort skatterna och bygga slott åt de rika... de försöker inte säga vad de själva skall göra bra utan vad de andra skall göra för dåligt
tycker det är lågt, alla sidor vill väll sveriges bästa sen är det en sakfråga om hur man kommer dit, men icke då
"OM DU RÖSTAR BORLIGT KOMMER DU INTE HA RÅD MED NÅGOT! SÄRSKILT INTE ATT LATA DIG MED EN AKASSA PÅ 40 000!"
+ något måste ju göras över sveriges rättsystem, det är ett skämt.
tycker det låter så roligt när sossarna klagar på allt och hur allt ska fixas... de har fan haft makten nu i 12 år, person bygger mansions och båtar för skattepengar, ministrar gör inte sina jobb och kan inte ens ta ansvar när de ÄR "förtroendevalda" och bidrag slängs överallt i mångmiljon belopp till obevakade syften
(T.ex. antiracist föreningen som var emot 88n nogger, bildad av mona salin och en sossa för 10 år sedan, de har inte gjort ett jota förutom att klaga på 88 glassen och de har fått 16 miljoner i bidrag.)
Tycker sverige behöver rena sitt system, för som det är nu springer de s.k. vänster inriktate sossarna runt och delar ut mångmiljon fälskärmar till varandra och superchefer för statliga bolag och ingen höjer ens ögonlocket! OK om de ens gjorde sina jobb väl men nepp!
Krehlmar wrote: tycker det är så roligt att sossarna i debatter oftast nästan skriker att de borliga tänker ta bort akassan, ta bort skatterna och bygga slott åt de rika... de försöker inte säga vad de själva skall göra bra utan vad de andra skall göra för dåligt
tycker det är lågt, alla sidor vill väll sveriges bästa sen är det en sakfråga om hur man kommer dit, men icke då
"OM DU RÖSTAR BORLIGT KOMMER DU INTE HA RÅD MED NÅGOT! SÄRSKILT INTE ATT LATA DIG MED EN AKASSA PÅ 40 000!"+ något måste ju göras över sveriges rättsystem, det är ett skämt.
tycker det låter så roligt när sossarna klagar på allt och hur allt ska fixas... de har fan haft makten nu i 12 år, person bygger mansions och båtar för skattepengar, ministrar gör inte sina jobb och kan inte ens ta ansvar när de ÄR "förtroendevalda" och bidrag slängs överallt i mångmiljon belopp till obevakade syften
(T.ex. antiracist föreningen som var emot 88n nogger, bildad av mona salin och en sossa för 10 år sedan, de har inte gjort ett jota förutom att klaga på 88 glassen och de har fått 16 miljoner i bidrag.)Tycker sverige behöver rena sitt system, för som det är nu springer de s.k. vänster inriktate sossarna runt och delar ut mångmiljon fälskärmar till varandra och superchefer för statliga bolag och ingen höjer ens ögonlocket! OK om de ens gjorde sina jobb väl men nepp!
Antar att du med person avser Persson (Göran).
Upplysningsvis är villan som byggs finansierad av hans fru, Anitra..Men vad är det för båtar du åsyftar?
Lars Danielsson är en vanlig rufflare/rötägg/skitstövel, och sådana "poppar upp" i alla läger lite då och då..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 8, 2001
Att ha Moderaterna - Marie Antoinette partiet styra Sverige skulle inte vara att bättre val. Fortfarande ett elitparti i grunden klädd i andra kläder.
”Det är synd om överklassen i dagens Sverige.”
Charlotta Beata Barke, vice ordförande för Fria moderata studentförbundet
January 18, 2004
Kaleid wrote: Att ha Moderaterna - Marie Antoinette partiet styra Sverige skulle inte vara att bättre val. Fortfarande ett elitparti i grunden klädd i andra kläder.
Jag tycker ord skadar mindre än handlingar.
Hon påstår något, skandiachef springer iväg med 300 miljoner av statliga pengar och det är mindre dåligt därför att sossarna prioriterar medelålders arbetarklass?
Tycker det är fördjävligt att staten inte sätter stop, sätt ner foten och ta bort fällskärmarna! Vem fan gör sitt jobb bra när man har 63 miljoner i fickan om man gör det dåligt?
November 4, 2001
Kaleid wrote: Att ha Moderaterna - Marie Antoinette partiet styra Sverige skulle inte vara att bättre val. Fortfarande ett elitparti i grunden klädd i andra kläder.
Skulle hit och skulle dit? Får man fråga hur du vet detta? Vi har haft socialt styre i över 10 år och bevisligen går det inte helt bra. Ingen VET hur det skulle bli med annat styre, det kan bli sämre, det kan bli bättre. Men att resignera till bara sitta och rösa på samma parti år ut och år in och tänka "man vet vad man får" är förkastligt.
Om moderaterna är ett elitparti är sossarna ett looserparti. Skillnaden är att det är inte loosers som driver sverige.
August 7, 2001
ilg@dd wrote: Lars Danielsson är en vanlig rufflare/rötägg/skitstövel, och sådana "poppar upp" i alla läger lite då och då..
I alla filmer har det ju varit en sniken rådgivare.
Närå skämt åsido...
Jag håller med till stor del sossarnas politik... men jag har svårt för folket där. Men kommer troligtvis rösta på dom ändå.
1 Guest(s)