February 12, 2003
Tindy wrote: Haha, underbart... Fast om vi röstar in dig i semin får du fan inte krocka sönder alla andra då också 😉
Klart jag inte gör, då är det ju slut på lekandet, då kör jag ju för totalseger. 🙂
Så rösta på ni, rösterna har inte räknats på ett par dagar nu, vore kul om man låg etta när de räknar dem igen.
October 25, 2003
Mean Machine wrote: Nej, jag fyllde 18 i fredags. Var dock 17 när det spelades in och sändes (well, duh). 🙂
Fick dock en viss gratulation i fredags som påvisar att jag egentligen är äldre än jag är, nämligen "Grattis, äntligen börjar din ålder komma ikapp din rösts ålder".
Men vafaaaaaan, nu ska vi ju ha NH-fest för dig för helvete 😀
Grattis i efterskott i alla fall, och hoppas röstningen går bra. Fick en polare att dra iväg ett sms också 🙂
February 12, 2003
Tindy wrote: Men vafaaaaaan, nu ska vi ju ha NH-fest för dig för h*****e 😀
Grattis i efterskott i alla fall, och hoppas röstningen går bra. Fick en polare att dra iväg ett sms också 🙂
Äh... Fester är inte riktigt min grej, men shoot. Du får gärna rösta fler gånger själv också, det går att rösta hur många gånger som helst. 😛
January 8, 2005
har inte så stora förhoppningar :)..
vgp var rätt bra, körde lite snabbt med en logitech rumblepad, kom ner på
1:38.958
efter typ 20-30 varv på träning.. men antar man behöver en ratt för att komma ner på låga tider.
lycka till jonas, jag har röstat på dig... loosa tofsen nästa gång och gör en spike av håret... my advice :D.
"may the force be with you" eller nått.
best regards, pole
February 12, 2003
Mitt varvrekord på Brands Hatch med en just Rumblepad är 1:35.5... Vill man köra under 1:35 gör man bäst i att ha en ratt. 🙂
Tack för stödet, återigen, hoppas på att komma vidare. Blir till att tacka alla på NH om jag gör det, och det blir ingen tofs, det blir nog något annat. Dessutom har jag rakat mig sedan sist. 🙂
1 Guest(s)