May 1, 2005
Smirnoff wrote: [quote=dreamweaver]
Nu är det "mättat" även för mig. Och det är faktiskt mycket pga/tack vare att Windows XP blivit så förbannat stabilt. Man behöver bara fixa datorn en gång och sen rullar det. Nu för tiden är datorn bara ett redskap, snarare än ett föremål för intresse.
Men iofs, när man köper en ny burk att sätta ihop. Då rycker det allt lite i baguetten hehe
Håller med dig där.
När jag var sist inne i en datoraffär, såg jag en bunt finniga grabbar med glasögon och snackar onödigt nördi, och allmänt dåliga skämnt mellan varandra, och frågar konstiga frågor försäljaren.
Så tänker jag "gud, dessa killar lär runka till Tux på kvällarna".
Ett annat gäng har jag lagt märket är 14åriga killar som kommer dit med sitt Thermaltake Sweex cool super chassin (gud vet vad de heter) och börjar gnälla att daaaaaaaaatan inte vill starta...
doh.
Mjo. Sånna kan ja också störa mig på ibland. Varför ta dig chassit om det är datorn det är fel på? Är de inga hardcore nördar som vet att strömsladden till on-knappen ska va på moderkortet eller? Säger de daaaaaatan? Isf är de ju inga nördar ju, då är de fjortisar 🙂
March 11, 2003
Alla har perioder då deras intresse för något svalnar. De flesta brukar sluta med de mesta hobbyaktiviteter under de sena tonåren, för att senare, kanske vid 25-30 inse att brudar är mest besvärliga.:)
Just nu har mitt datorintresse varit väldigt starkt under ett par år. Jag känner inte heller att det håller på att svalna. Men visst, ibland när jobbets burkar har bråkat ovanligt mycket, så blir man lite less på det hela. Dock brukar det komma smygandes tillbaka när det släpps nya saker.
November 27, 2003
denstore wrote: Alla har perioder då deras intresse för något svalnar. De flesta brukar sluta med de mesta hobbyaktiviteter under de sena tonåren, för att senare, kanske vid 25-30 inse att brudar är mest besvärliga.:)
Just nu har mitt datorintresse varit väldigt starkt under ett par år. Jag känner inte heller att det håller på att svalna. Men visst, ibland när jobbets burkar har bråkat ovanligt mycket, så blir man lite less på det hela. Dock brukar det komma smygandes tillbaka när det släpps nya saker.
Men SLI är väl kärlek iaf 😉
//Andreas
March 11, 2003
Delph1 wrote: [quote=denstore]Alla har perioder då deras intresse för något svalnar. De flesta brukar sluta med de mesta hobbyaktiviteter under de sena tonåren, för att senare, kanske vid 25-30 inse att brudar är mest besvärliga.:)
Men SLI är väl kärlek iaf 😉
//Andreas
Allt som ger prestanda är kärlek. Även SLI. Dock måste jag vänta ett tag på ytterligare ett 7800.....:)
4 Guest(s)