August 13, 2001
Hauk wrote: 1+3+3+7=14 = fjortis? japp.
BTW Zaver fler mixar på gång? Jag har 7 mixar med dig..
Inte kollat efter fler, antagit du lägger ut i forumet när det kommer 🙂
Kul att du gillar dem och jag tror tyvärr du redan har alla som finns på sidan med mixarna( http://213.100.160.192:20005/index.html ).
Jag har ingen utrustning för att mixa längre så det är därför det inte kommer något nytt
Lovade i början av sommaren att fler mixar skulle komma under sommaren för jag skulle köpa utrustning ganska så snart igen, men nu vågar jag inte lova något längre.
Funderar istället på att göra en ny bättre hemsida som är lättare att bygga ut då det kommer mer material till hemsidan, designen nu är rätt så begränsad. SKa även göra en email-lista så man får ett mail varje gång jag släpper en ny mix.
June 20, 2002
Öwall wrote: [quote=BelGarath]Jag kan stolt säga att en i min klass är "Klimp" i cs-klanen Wicked Sick från Haninge
Jag kan med stolthet erkänna att jag aldrig tidigare hört talas om vare sig "Klimp" eller "Wicked Sick"
Jag kan med stolthet säga att jag är stolt över Öwall för att han är stolt över att inte veta vad/vem/när/hur Klimp eller Wicked Sick är...
Jag känner mig själv lite smånöjd över samma faktum...
ska kanske gå och ringa mamsen och berätta om denna vackra dag full av lyckosamma tilldragelser...
1 Guest(s)