September 1, 2002
Efter en vansinnigt omtumlande vecka har vi nu kommit hem från sjukhuset.
På lördagsmorgonen dagen efter midsommar trodde jag att det skulle bli två sköna slappa lediga dagar. Jag kunde inte ha haft mer fel.
Klockan 16.29 samma dag fick jag för första gången se mitt barn. En liten pojke på 3.695 gram och 51cm.
Han kommer heta Samuel Benjamin Oscar.
Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar honom och jag står i total beundran över den prestation hans mamma utförde.
Själva förlossnings-upplevelsen (förlossningen gick bra på alla sätt) är så oerhört mäktig, fasansfullt och chockerande.
Det är en jävla tur att det inte går att få en annan icke-insatt människa att förstå hur det känns, för då hade ingen någonsin vågat sig på att få barn. 🙂
Avslutar det här inlägget med en bild på killen som är mitt allt, som på bråkdelen av en sekund gick från att vara för mig totalt okänd till att bli min absoluta favoritkille, ever...
[Image Can Not Be Found]
November 21, 2002
Grattis grattis..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2006
February 14, 2004
1 Guest(s)