July 16, 2001
Jaaaaa!! Efter två IG'n så har jag äntligen fixat körkort, fan va härligt, känns som man har fått en tyngd bortlyft från axlarna, snacka om ångest jag hade i morse...
PS. Hade prövaren sagt att jag klarat det och sen hade sagt att det var ett aprilskämt så hade ni fått läst om en grov misshandel i Ludvika i morgon 😀
January 13, 2003
Grattis..
kommer själv ihåg hur det kändes.. dock var jag mer nervös inför teori provet än själva körningen... .
Stay " http://www.getawayhlm.com "
July 16, 2001
DiDi wrote: Grattis... blir till att hålla sig inomhus nuförtiden då 😉
Haha, nädå... Kommer ihåg vid första kuggningen, det var en annan som krockade då och han fick sin lapp, snacka om att man var förbannad då. 👿
Men men, nu när man fått körkortet så känns det hur bra som helst!
February 21, 2003
Roverman wrote: [quote=DiDi]Grattis... blir till att hålla sig inomhus nuförtiden då 😉
Haha, nädå... Kommer ihåg vid första kuggningen, det var en annan som krockade då och han fick sin lapp, snacka om att man var förbannad då. 👿
Men men, nu när man fått körkortet så känns det hur bra som helst!
Grattis hörru!
Angående att missa första uppkörning på ett irriterande sätt råkande en klasskamrat till mig ut för. Han åker in i korsning eftersom han hade grönt ljus. Men då är det en kärring som kör mot rött och nästan krockade med honom. Tydligen så upptäckte uppkörningskontrollanten det och tvärnitade bilen. Visserligen var det ju rätt att man måste vara uppmärksam på att andra bilister kan göra grova misstag, men vilken otur att råka ut för det på sin uppkörning
Men var rädd om körkortet nu bara! En annan klasskamrat till mig blev av med sitt efter TVÅ dagar!!! Han tänkte fira körkortet med att åka rally i 110 knyck på en grusväg ute i bushen, men då var snuten där av slump
July 16, 2001
Miztro wrote: Jag fick också mitt körkort idag 😀 😀 😀
Fast det här var mitt första försök 😀 😀
Grattis!!
Ang. Ogrebeasts polare.
Jo, det vore ju olyckligt. 🙂
Läste på Flashback om en kille som haft körkortet i sju timmar, sen tog polisen honom när han körde i 200 km/h på 90-väg :bgrin:
April 1, 2001
Roverman wrote: Jaaaaa!! Efter två IG'n så har jag äntligen fixat körkort, fan va härligt, känns som man har fått en tyngd bortlyft från axlarna, snacka om ångest jag hade i morse...
PS. Hade prövaren sagt att jag klarat det och sen hade sagt att det var ett aprilskämt så hade ni fått läst om en grov misshandel i Ludvika i morgon 😀
Grattis! 🙂
Jag minns själv hur gött det var när jag fattade att jag klarade det för ett halvår sen 🙂
1 Guest(s)