December 11, 2002
Var inne på lokala mitsubhishi handlarn idag och hämtade min evo 8. Mycket trevlig bil att köra måste jag säga =)
lite bilder till folket
http://www.lancerregister.com/.....adid=63358
enjoy
.....
May 17, 2002
Vamp wrote: [quote=optimuz]Får man fråga hur i helsike en NH'are har råd med en EVO8 😀
Vad är det för fel på NHáre då? :arg:
Bra fråga, bara för att medelåldern här ligger under 20 så betyder ju inte det att alla medlemmar är det. Det finns faktiskt folk som inte bara kollar Nh utan har ett liv också. I det livet lever man troligen för mer saker än bara det senaste moderkortet från Abit har jag hört det ryktas, dock så är dessa uppgifter obekräftade. :bok:
November 9, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Vamp][quote=optimuz]Får man fråga hur i helsike en NH'are har råd med en EVO8 😀
Vad är det för fel på NHáre då? :arg:
Bra fråga, bara för att medelåldern här ligger under 20 så betyder ju inte det att alla medlemmar är det. Det finns faktiskt folk som inte bara kollar Nh utan har ett liv också. I det livet lever man troligen för mer saker än bara det senaste moderkortet från Abit har jag hört det ryktas, dock så är dessa uppgifter obekräftade. :bok:
Det dära är en ren Myt...
July 18, 2003
Fin bil, jag hade ju inte varit bitter om jag hade haft en sådan. Fast gillar nog subaru impreza bättre, kan kanske bero på att jag har kört en sådan några gånger.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
3 Guest(s)