June 3, 2001
snyde wrote:
Jag tror snarare att han har postat bilder på en evo, inte sin evo. Varför skulle han ljuga, det är ju knappast friskt att försöka impa på folk på nätet genom att ljuga om vad för bil man äger, eller?
Kan ju ta en sån här bild annars. 🙄
Han har ju inte lämnat så mycket info om bilen. 🙄
Skulle vilja veta hur mycket han har betalat.
Var det är för optiones.
Färg?
Man måste lämna lite info annars tror ju folk att man ljuger.
Som Z3:an t.ex.
"Jag har köpt en Z3."
Jaha liksom.. vilken modell, motor med mera är det.
Det säger inte så mycket om man bara säger en sån sak.
Aja.. nog om det.
Finns ju dom som gör det med.
Joni^ wrote: Hmm ljuga skulle jag nog inte kalla det snarare som gueno säger, tidigt aprilskämt? Men det är ju bra och veta hur lätt lurade folk är... hahaha
Där kom det..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 5, 2002
Joni^ wrote: Hmm ljuga skulle jag nog inte kalla det snarare som gueno säger, tidigt aprilskämt? Men det är ju bra och veta hur lätt lurade folk är... hahaha
Jag förstod seriöst inte alls det roliga i "skämtet". Försök vara lite mer sofistikerad nästa gång. Nåja, hade varit värre om du ljugit för att impa.
December 11, 2002
snyde wrote: [quote=Joni^]Hmm ljuga skulle jag nog inte kalla det snarare som gueno säger, tidigt aprilskämt? Men det är ju bra och veta hur lätt lurade folk är... hahaha
Jag förstod seriöst inte alls det roliga i "skämtet". Försök vara lite mer sofistikerad nästa gång. Nåja, hade varit värre om du ljugit för att impa.
haha ja jävlar det hade varit illa det, men det var en tuff bil på bilderna iaf.. det var det som var meningen med tråden, TITTA NU FIFAN!
2 Guest(s)