TERdON wrote: Jag har en blogg, firar snart ettĂ„rsjubileum btw. LĂ€nk i signaturen... đ
Hmm, fasen.. Jag har haft min över 1 Är nu sÄg jag.. Första inlÀgget den 29 December 2005..
Fast iofs var det vÀl inget att fira tycker jag..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 23, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: MÀrkte just att jag missade mitt 5Ärs jubileum hÀr pÄ NH. Varför fick jag inget överraskningparty eller tÄrta för?!
SÄnt fÄr man inte, sÄnt förtjÀnar man.
Nej jag har ingen blogg och inga planer pÄ att skaffa nÄgon heller, kan dock vara förjÀvla roligt ibland att lÀsa andras bloggar.
February 12, 2002
Ăr det nĂ„gon som har förtjĂ€nat det sĂ„ Ă€r det vĂ€l jag som stannat sĂ„ hĂ€r lĂ€nge och aldrig fullt ut gett upp hoppet om er.
Dock, nÀr jag blev lite nostalgisk sÄ kunde jag bara konstatera en sak, och att det Àr mina trÄdar som har störst sanolikhet hÀr pÄ forumet att bli lÄsta. Men tvisten Àr att det Àr till 90% inte mitt fel, jag lockar mao fram det bÀsta ur er!
SĂ„ man fĂ„r en liten tĂ„r i ögat av stolthet. đ
February 12, 2002
SĂ„g det som om jag utvecklas och inte lĂ€ngre kan interagera med er pĂ„ samma plan. Inget illa menat. đ
Sen sĂ„ saknar jag sĂ„ mĂ„nga av er/de jag brukade sitta uppe sena nĂ€tter hĂ€r och filosofera med som nu har gĂ„tt vidare med sina liv. Jag stanande som sagt helt osjĂ€lviskt kvar för att försöka leda nĂ„gra fler till upplysningens vĂ€g, men det hĂ„ller pĂ„ att ha blivit sĂ„ mĂ„nga fler trĂ„ngsynta hĂ€r. Inget illa menat, igen. đ
Varav jag sÄg att blogga som ett lÀmpligt medium att framföra mina tankar.
à terkommer kanske med en inbjudan för de som det fortfarande finns hopp för.
1 Guest(s)