June 17, 2001
Har gjort det i snart 3 år nu. Skulle nog aldrig kunna låta det växa ut igen. Vanesak...
Brudarna gillar det, det är ett löfte!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 11, 2001
Gueno wrote: Haha!
Där fick jag er.Men seriöst.. ni som har pubishår, har ni provat på det?
Eller är det bara "polarn" som har gjort det?Jag har provat.. då skar jag mig.. 2 gånger tillåme. :cy:
Helvete asså! Trodde jag skulle bli först på ett sådant här inlägg. 😀
Väntar med spänning på hur du ser ut sedan när håren växer ut igen och har en tjocklek på 30x.
:corn:
September 13, 2001
Ogrebeast wrote: Whoah! 😮
PASS säger jag, men jag väntar med spänning för att se hur många som vågar svara
Vågar svara ?
Det är väl knappast något konstigt längre att folk rakar sig lite överallt. Det har ju tom gått så långt att det är mode att raka sin kroppsbehåring.
Givetvis rakar jag pungen, den blir så len och fin efteråt 😀 .
Därimot skulle jag aldrig raka mage/bröst för att bli ngn Beckham bebis wannabie.
Nä var stolta över er kroppsbehåring, men raka pungen.
edit: hehe kom på en grej till, testa att raka er under armarna i sommar.
Enorm risk för bögstämpel, men det är grymt skönt när det är riktigt varmt, samt att man inte luktar svett heller.
February 21, 2003
Chewie wrote: [quote=Ogrebeast]Whoah! 😮
PASS säger jag, men jag väntar med spänning för att se hur många som vågar svara
Vågar svara ?
Det är väl knappast något konstigt längre att folk rakar sig lite överallt. Det har ju tom gått så långt att det är mode att raka sin kroppsbehåring.
Givetvis rakar jag pungen, den blir så len och fin efteråt 😀 .
Därimot skulle jag aldrig raka mage/bröst för att bli ngn Beckham bebis wannabie.
Nä var stolta över er kroppsbehåring, men raka pungen.
edit: hehe kom på en grej till, testa att raka er under armarna i sommar.
Enorm risk för bögstämpel, men det är grymt skönt när det är riktigt varmt, samt att man inte luktar svett heller.
Närå jag tycker inte att det är konstigt. Blev bara lite lustig kontrast när man i ena sekunden läser om RAM-minnen och sedan kastas in i en tråd om pungrakning
Kan säga att jag började raka pungen efter en flickväns önskan. Nu måste man ju underhålla (feltolka inte ) det så att det inte sticks. Men jag måste säga att det är mycket bättre med rakat än djungel, gäller även tjejer :bgrin:
January 6, 2003
Har just börjat raka mig käns faktiskt rätt skönt så länga man tar på nån hudkrämm eller nått sånt efter så är det fin fint. Har tyvärr inte hunnit testa vad tejejn tycker om det men ska träffa henne i helgen kanske.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
4 Guest(s)