August 21, 2001
stormaz wrote: [quote=sjell]självklart att man rakar pungen! jag har inget könshår förtillfället, har rakat bort allt!
Även rövskägget? Läste på ett ställe på internet att man inte skulle raka rövskägget för det blev svettigt där....
Det ligger nog sanning i det. Hårsäcksinflammation i arslet är nog ingen höjdare om man säger så..
August 20, 2001
The Dragon wrote: Har just börjat raka mig käns faktiskt rätt skönt så länga man tar på nån hudkrämm eller nått sånt efter så är det fin fint. Har tyvärr inte hunnit testa vad tejejn tycker om det men ska träffa henne i helgen kanske.
Är det verkligen bra att använda hudkräm där nere??? Dras inte det in mot testitklarna???
November 8, 2002
Mathias wrote: Jag gjorde det en gång för nåt år sen för att testa. Det har ALDRIG kliat så mycket. Hade svårt att hålla händerna i styr även på t-banan.
För att undvika det där ska du ha en ny, helt fräsh rakhyvel. Nått bra raklödder, gelette gel funkar bra. Då kliar det inte, oavsett var du har rakat dig på för ställe på kroppen 😉
January 6, 2003
Smärtan olidlig :banghead: . Vem fan sa att man ska använda hårborttagningsmedel gör ont som fan. Det står tillockmed att man inte ska använda det på ädla delar trode de mena tjejens sak så jag spruta på 5 sekunder senare var jag dubbelvikt av smärta och hoppade in i duschen och tog av allt. Fyfan va ont det gör. :wide: :hrm: :cy: :gråt:
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
February 21, 2003
The Dragon wrote: Smärtan olidlig :banghead: . Vem fan sa att man ska använda hårborttagningsmedel gör ont som fan. Det står tillockmed att man inte ska använda det på ädla delar trode de mena tjejens sak så jag spruta på 5 sekunder senare var jag dubbelvikt av smärta och hoppade in i duschen och tog av allt. Fyfan va ont det gör. :wide: :hrm: :cy: :gråt:
Jag hoppas att du skojar 🙄
January 6, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=The Dragon]Smärtan olidlig :banghead: . Vem fan sa att man ska använda hårborttagningsmedel gör ont som fan. Det står tillockmed att man inte ska använda det på ädla delar trode de mena tjejens sak så jag spruta på 5 sekunder senare var jag dubbelvikt av smärta och hoppade in i duschen och tog av allt. Fyfan va ont det gör. :wide: :hrm: :cy: :gråt:
Jag hoppas att du skojar 🙄
Vafan tror du att jag skämtar om en sån sakigentligen.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
April 2, 2003
stormaz wrote: [quote=sjell]självklart att man rakar pungen! jag har inget könshår förtillfället, har rakat bort allt!
Även rövskägget? Läste på ett ställe på internet att man inte skulle raka rövskägget för det blev svettigt där....
för det första: rövsvett är det manligaste som finns
för det andra: rövskägg är det manligaste som finns
EDIT:
January 6, 2003
Millhouse wrote: [quote=stormaz][quote=sjell]självklart att man rakar pungen! jag har inget könshår förtillfället, har rakat bort allt!
för det första: rövsvett är det manligaste som finns
för det andra: rövskägg är det manligaste som finns
EDIT:
Om rövsvett är det manligaste som finns (vilket det inte är enligt mig)
så kan inte rövskägg också vara det manligaste som finns utan måste vara det näst manligaste om finns(vilket jag inte heller tycker.
Det som är manligt är att göra det som mannen är skapt till vilket är att avguda det kvinnliga könet som är det bättre könet. (se inte ordet könet som kvinnans könsorgan utan se det som kvinnans helhet att man har två X-kromosomer istäöllet för en X-kromosom och en sketen ful liten Y-kromosom)
June 18, 2001
The Dragon wrote: Smärtan olidlig :banghead: . Vem fan sa att man ska använda hårborttagningsmedel gör ont som fan. Det står tillockmed att man inte ska använda det på ädla delar trode de mena tjejens sak så jag spruta på 5 sekunder senare var jag dubbelvikt av smärta och hoppade in i duschen och tog av allt. Fyfan va ont det gör. :wide: :hrm: :cy: :gråt:
Tydligen är skillnaden mellan vad du har och tjejernas 'sak' inte så stor. Ta det som en man, för böveln!
September 13, 2002
Garfzez wrote: [quote=stormaz][quote=sjell]självklart att man rakar pungen! jag har inget könshår förtillfället, har rakat bort allt!
Det ligger nog sanning i det. Hårsäcksinflammation i arslet är nog ingen höjdare om man säger så..
gaaaaahhahahaaaa...
men allvarligt.. att raka "beanbag" e en sak. men om man nu skulle ta väck allt hår inom en 7cm radie runt salamin borde det se ganska kul ut om man sparade raggarsträngen, samt att om man har hår på benen så ser det nog ganska dumt ut..
gjorde jag i lumpen när vi skulle tejpa fötterna. då rakade man upp till halva vaden, DET såg dumt ut
2 Guest(s)