Jag har rakat pungen.|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Jag har rakat pungen.
Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
sp_UserOfflineSmall Offline
346086
May 28, 2003 - 5:58 am
sp_Permalink sp_Print

hmmm.. känns som om att jag inte vågar svara i denna tråden, då kommer bara skiroy å peter att mobba mig... embarassed

sjell
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 71
346092
May 28, 2003 - 6:14 am
sp_Permalink sp_Print

självklart att man rakar pungen! jag har inget könshår förtillfället, har rakat bort allt!

stormaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3071
346095
May 28, 2003 - 6:23 am
sp_Permalink sp_Print

sjell wrote: självklart att man rakar pungen! jag har inget könshår förtillfället, har rakat bort allt!

Även rövskägget? Läste på ett ställe på internet att man inte skulle raka rövskägget för det blev svettigt där....

Garfzez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 779
346097
May 28, 2003 - 6:35 am
sp_Permalink sp_Print

stormaz wrote: [quote=sjell]självklart att man rakar pungen! jag har inget könshår förtillfället, har rakat bort allt!

Även rövskägget? Läste på ett ställe på internet att man inte skulle raka rövskägget för det blev svettigt där....

Det ligger nog sanning i det. Hårsäcksinflammation i arslet är nog ingen höjdare om man säger så..

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
346098
May 28, 2003 - 6:37 am
sp_Permalink sp_Print

The Dragon wrote: Har just börjat raka mig käns faktiskt rätt skönt så länga man tar på nån hudkrämm eller nått sånt efter så är det fin fint. Har tyvärr inte hunnit testa vad tejejn tycker om det men ska träffa henne i helgen kanske.

Är det verkligen bra att använda hudkräm där nere??? Dras inte det in mot testitklarna???

Mathias_2
Member
Medlem
Forum Posts: 4544
346124
May 28, 2003 - 7:59 am
sp_Permalink sp_Print

Jag gjorde det en gång för nåt år sen för att testa. Det har ALDRIG kliat så mycket. Hade svårt att hålla händerna i styr även på t-banan.

Blue_Moon_
Member
Medlem
Forum Posts: 3020
346138
May 28, 2003 - 8:30 am
sp_Permalink sp_Print

Mathias wrote: Jag gjorde det en gång för nåt år sen för att testa. Det har ALDRIG kliat så mycket. Hade svårt att hålla händerna i styr även på t-banan.

För att undvika det där ska du ha en ny, helt fräsh rakhyvel. Nått bra raklödder, gelette gel funkar bra. Då kliar det inte, oavsett var du har rakat dig på för ställe på kroppen 😉

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
346153
May 28, 2003 - 9:09 am
sp_Permalink sp_Print

Hellspawn79 wrote: Fan inte vill vi ha hår på tjejernas ädlare delar och få en massa hår i munnen. :spy:
Då lär ju samma sak gälla för dem. De vill inte ha hår i munnen...

Har dina tjejer hår på bröstet? :cy: :bgrin:

Fröken Höger tycker om när det är lent och fint. 🙄

erick
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 129
346163
May 28, 2003 - 9:37 am
sp_Permalink sp_Print

Mathias wrote: Jag gjorde det en gång för nåt år sen för att testa. Det har ALDRIG kliat så mycket. Hade svårt att hålla händerna i styr även på t-banan.

laugh

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
346166
May 28, 2003 - 9:43 am
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: hmmm.. känns som om att jag inte vågar svara i denna tråden, då kommer bara skiroy å peter att mobba mig... embarassed

skiroy och peter vet redan :bgrin:

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
346173
May 28, 2003 - 9:50 am
sp_Permalink sp_Print

Öwall wrote: [quote=Coore]hmmm.. känns som om att jag inte vågar svara i denna tråden, då kommer bara skiroy å peter att mobba mig... embarassed

skiroy och peter vet redan :bgrin:

hmm.. njaa... it´s been a while... 😛

The Dragon
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 938
346286
May 28, 2003 - 1:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Smärtan olidlig :banghead: . Vem fan sa att man ska använda hårborttagningsmedel gör ont som fan. Det står tillockmed att man inte ska använda det på ädla delar trode de mena tjejens sak så jag spruta på 5 sekunder senare var jag dubbelvikt av smärta och hoppade in i duschen och tog av allt. Fyfan va ont det gör. :wide: :hrm: :cy: :gråt:

Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71

Ogrebeast
Member
Medlem
Forum Posts: 3771
346297
May 28, 2003 - 1:32 pm
sp_Permalink sp_Print

The Dragon wrote: Smärtan olidlig :banghead: . Vem fan sa att man ska använda hårborttagningsmedel gör ont som fan. Det står tillockmed att man inte ska använda det på ädla delar trode de mena tjejens sak så jag spruta på 5 sekunder senare var jag dubbelvikt av smärta och hoppade in i duschen och tog av allt. Fyfan va ont det gör. :wide: :hrm: :cy: :gråt:

Jag hoppas att du skojar 🙄

The Dragon
Kommer du hit ofta?
Medlem
346306
May 28, 2003 - 1:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Ogrebeast wrote: [quote=The Dragon]Smärtan olidlig :banghead: . Vem fan sa att man ska använda hårborttagningsmedel gör ont som fan. Det står tillockmed att man inte ska använda det på ädla delar trode de mena tjejens sak så jag spruta på 5 sekunder senare var jag dubbelvikt av smärta och hoppade in i duschen och tog av allt. Fyfan va ont det gör. :wide: :hrm: :cy: :gråt:

Jag hoppas att du skojar 🙄

Vafan tror du att jag skämtar om en sån sakigentligen.

Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71

Millhouse
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 558
346334
May 28, 2003 - 2:17 pm
sp_Permalink sp_Print

stormaz wrote: [quote=sjell]självklart att man rakar pungen! jag har inget könshår förtillfället, har rakat bort allt!

för det första: rövsvett är det manligaste som finns
för det andra: rövskägg är det manligaste som finns

EDIT: laugh

The Dragon
Kommer du hit ofta?
Medlem
346338
May 28, 2003 - 2:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Millhouse wrote: [quote=stormaz][quote=sjell]självklart att man rakar pungen! jag har inget könshår förtillfället, har rakat bort allt!

för det första: rövsvett är det manligaste som finns
för det andra: rövskägg är det manligaste som finns

EDIT: laugh

Om rövsvett är det manligaste som finns (vilket det inte är enligt mig)
så kan inte rövskägg också vara det manligaste som finns utan måste vara det näst manligaste om finns(vilket jag inte heller tycker.

Det som är manligt är att göra det som mannen är skapt till vilket är att avguda det kvinnliga könet som är det bättre könet. (se inte ordet könet som kvinnans könsorgan utan se det som kvinnans helhet att man har två X-kromosomer istäöllet för en X-kromosom och en sketen ful liten Y-kromosom)

Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
346341
May 28, 2003 - 2:26 pm
sp_Permalink sp_Print

The Dragon wrote: Smärtan olidlig :banghead: . Vem fan sa att man ska använda hårborttagningsmedel gör ont som fan. Det står tillockmed att man inte ska använda det på ädla delar trode de mena tjejens sak så jag spruta på 5 sekunder senare var jag dubbelvikt av smärta och hoppade in i duschen och tog av allt. Fyfan va ont det gör. :wide: :hrm: :cy: :gråt:

Tydligen är skillnaden mellan vad du har och tjejernas 'sak' inte så stor. Ta det som en man, för böveln!

heimdal
Member
Medlem
Forum Posts: 2779
346358
May 28, 2003 - 2:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Garfzez wrote: [quote=stormaz][quote=sjell]självklart att man rakar pungen! jag har inget könshår förtillfället, har rakat bort allt!

Det ligger nog sanning i det. Hårsäcksinflammation i arslet är nog ingen höjdare om man säger så..

gaaaaahhahahaaaa...

men allvarligt.. att raka "beanbag" e en sak. men om man nu skulle ta väck allt hår inom en 7cm radie runt salamin borde det se ganska kul ut om man sparade raggarsträngen, samt att om man har hår på benen så ser det nog ganska dumt ut..

gjorde jag i lumpen när vi skulle tejpa fötterna. då rakade man upp till halva vaden, DET såg dumt ut

boogey
Member
Medlem
Forum Posts: 3901
346362
May 28, 2003 - 2:46 pm
sp_Permalink sp_Print

jag håller mig konservativ och rakar mig inte någonstans förutom i ansiktet och det hade jag också tänkt sluta med när skäggväxten blir lite grövre...

Sebbe
Member
Medlem
Forum Posts: 5039
346469
May 28, 2003 - 6:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Då var du du som satt mitt emot mig i måndags på röda linjen då? :bgrin: 😛

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 94
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL