January 6, 2003
Jerry wrote: [quote=The Dragon]Smärtan olidlig :banghead: . Vem fan sa att man ska använda hårborttagningsmedel gör ont som fan. Det står tillockmed att man inte ska använda det på ädla delar trode de mena tjejens sak så jag spruta på 5 sekunder senare var jag dubbelvikt av smärta och hoppade in i duschen och tog av allt. Fyfan va ont det gör. :wide: :hrm: :cy: :gråt:
Tydligen är skillnaden mellan vad du har och tjejernas 'sak' inte så stor. Ta det som en man, för böveln!
Testa först innan du säger nånting då ska vi se vem som är man då :arg:
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
June 30, 2001
Sebbe wrote: [quote=Mathias]Jag gjorde det en gång för nåt år sen för att testa. Det har ALDRIG kliat så mycket. Hade svårt att hålla händerna i styr även på t-banan.
Då var du du som satt mitt emot mig i måndags på röda linjen då? :bgrin: 😛
Haha, nej. Det växte ut på ett par veckor så nu är allt lugnt.
June 18, 2001
The Dragon wrote: [quote=Jerry][quote=The Dragon]Smärtan olidlig :banghead: . Vem fan sa att man ska använda hårborttagningsmedel gör ont som fan. Det står tillockmed att man inte ska använda det på ädla delar trode de mena tjejens sak så jag spruta på 5 sekunder senare var jag dubbelvikt av smärta och hoppade in i duschen och tog av allt. Fyfan va ont det gör. :wide: :hrm: :cy: :gråt:
Tydligen är skillnaden mellan vad du har och tjejernas 'sak' inte så stor. Ta det som en man, för böveln!
Testa först innan du säger nånting då ska vi se vem som är man då :arg:
Been there.
November 4, 2001
Öwall wrote: Det har förvisso ingenting med rakning att göra, bara nästan, men jag har fått lite roliga kala fläckar på låren 🙂
Jag tror att det kommer sig av att jag stödjer armbågarna där när jag sitter på dass.
Det ser rätt roligt ut 🙂
Har du datorn på toan eller kör du maratonbajsning?
3 Guest(s)