stacakre, ja gkör med mottot att det alltid blir bäst om man handlar i butik.....
slipper man skicak tillbaka skiten om posten har pajat det......
När man var liten undrade man alltid jur posten kunde hålla reda på all post och paket.. nu när man är lite förståndigare förstår man att de inte har koll på någonting! De lyckas alltid fibbla bort mina paket eller inte hitta dem när de ska hämtas..
Tekniknörd som gillar att träna.
March 20, 2001

2001-06-27 18:27, skrev ksw:
stacakre, ja gkör med mottot att det alltid blir bäst om man handlar i butik.....
slipper man skicak tillbaka skiten om posten har pajat det......
det gör jag oxå... men jag vet ju inte om jag ska köpa nått mer där jag köpt min dator sen jag fick ett kt7-raid isället för ett kt7a-raid...
June 3, 2001

Håller med Farenheit fullständigt!! har beställt från 3st olika företag och nu har det gått 2 veckor utan att en enda packet dykt upp!!!!!!! fyfan vad det suger sista gången jag beställer någon skit från: kylning!!!!!! , jmedata!!!! , datorbutiken!!!!!! sådeså far å brinn
February 11, 2001

2001-06-28 00:03, skrev Kingen:
Håller med Farenheit fullständigt!! har beställt från 3st olika företag och nu har det gått 2 veckor utan att en enda packet dykt upp!!!!!!! fyfan vad det suger sista gången jag beställer någon skit från: kylning!!!!!! , jmedata!!!! , datorbutiken!!!!!! sådeså far å brinn
Ringde kylning i förrgår. "-Vi får tyvärr inte in Senfu Radiator föränn om en vecka". Jag höll på å strypa han genom telefonen. Väntat i två veckor nu.. #"¤"&¤/!" Grrrr!!! Men så sa han. -Jag har en som bara varit testad av oss.. SKICKA den sa jag och paketet kommer imorrn eller idag. GÖTT!
1 Guest(s)