January 17, 2002
Lite komik igen.
En polares lillasyrra är pälsdjursallergiker och har tydligen köpt en allergihund för nätta 10.000:- (Vet inte hur de funkar, men du blir inte allergisk mot dem), nu är det så att hon även är det mest omogna som står och går på 2 ben, hon är 13 år och snäser och väser åt allt, ler aldrig och är bara otrevlig, ropar på sin pappa för minsta lilla och kräver att han ska göra nått åt valfritt problem, hon är inte snäll mot honom heller även fast han ställer upp för henne.
Så från första dagen de haft hunden så har min kompis matat honom med godis då ingen ser så att hunden tyr sig till honom istället. I början hade syrran tydligen låst in sig på rummet med hunden och tvångsgosat med den, jättesmart om du vill ha en hund att gilla dig.
Så idag då jag kollar förbi ligger hunden brevid min polare och gosar medans hans syrra hade låst in sig på sitt rum sedan i går och inte kommit ut 😀
Bra spenderade 10.000! Ni borde egentligen veta hur illa hon beter sig för att verkligen förstå att hon förtjänar detta.
Som sagt, jag kan inte säga att jag inte skrattar åt hela spektaklet, mest åt att man orkar slänga ut 10.000 på en hund
March 28, 2003
January 17, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=simpn]haha, fan va rätt . hennes pappa verkar vara lite för snäll (antar att det är han som betalat..).
Han kanske bara vill att hans dotter skall vara glad, hon verkar inte vara det nu.
Jag tror att han vill att hon ska hålla käften och sitta still...
May 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=simpn]haha, fan va rätt . hennes pappa verkar vara lite för snäll (antar att det är han som betalat..).
Han kanske bara vill att hans dotter skall vara glad, hon verkar inte vara det nu.
Kan så vara. Det kan ju även vara så att han tror att dottern hatar honom och han genom att köpa en hund värd 10k skall få henne att tycka om honom.. kanske...
January 17, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=CoLiC][quote=Krqagyzzz][quote=simpn]haha, fan va rätt . hennes pappa verkar vara lite för snäll (antar att det är han som betalat..).
Kan så vara. Det kan ju även vara så att han tror att dottern hatar honom och han genom att köpa en hund värd 10k skall få henne att tycka om honom.. kanske...
Läs ett par posts längre upp, det är hennes egna pengar 😀
December 26, 2002
June 28, 2001
OffT
våran hund kostade runt 10k vid inköp, en Leonberger.
dyrt tycker jag, och hunden är inte direkt "perfekt" som avelshundar ska vara, tex så är bakbena lite mysko så han ha sin egna lilla skuttande stil och hans svans är rätt böjd, det ska dom inte vara på den rasen.
OnTopic
elajt, kommer inte på mer att skriva.
1 Guest(s)