May 17, 2002
copulator wrote: har en renrasig långhårigtax kosta 14k
shit! Vad kostar en orenrasig långhårig tax då? Brukar man inte kunna köpa en korsad hund för bara ett bar K? Fast om man man nu skall investera i en hund så kan det vara rätt skönt att veta att man inte köper någon heroinsmissbruakrmisshandlad hundvalp.
March 21, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=copulator]har en renrasig långhårigtax kosta 14k
shit! Vad kostar en orenrasig långhårig tax då? Brukar man inte kunna köpa en korsad hund för bara ett bar K? Fast om man man nu skall investera i en hund så kan det vara rätt skönt att veta att man inte köper någon heroinsmissbruakrmisshandlad hundvalp.
Och det händer ofta ? .P (Man brukar ju träffa ägaren innan man köper hund ?)
May 19, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=copulator]har en renrasig långhårigtax kosta 14k
priset berode en del på att båda föreldrana va champios och hadde vunnit stora tävlingar både i england och sverige. föreldrana är ursprungligen från england. priset beror mycket på föreldranas stamtavla
August 11, 2002
Såg två barn som höll på att åka rutschkana ner för ett berg (1.5m nre i vattnet då) så kom deras mamma och sa att de skulle åka hem, men det ville ju de ju såklart inte.
Dock så straffade det sig själv då den minsta halkade och åkte ner på ett ställe där de inte hällt så mkt vatten xD
December 15, 2003
coalan wrote: Såg två barn som höll på att åka rutschkana ner för ett berg (1.5m nre i vattnet då) så kom deras mamma och sa att de skulle åka hem, men det ville ju de ju såklart inte.
Dock så straffade det sig själv då den minsta halkade och åkte ner på ett ställe där de inte hällt så mkt vatten xD
Mmmh, för att också hålla mig till ämnet så kan jag berätta att på jobb i dag så drack jag nog tre liter vatten, skitvarmt.
2 Guest(s)