September 5, 2001
Ja. hehe. Antar att ni inte har missat den... nåja.
Min lillasyster satt och lyssna på den häromdagen och tyckte den var skitbra, jag reflekterade inte så mycket mer än att jag hörde en cheer-aktig röst med lite schysst dunka dunka. Lät verkligen som om någon gjort det på ett LAN-party.
Jaha sa jag, vad dumt att sjunga om en båt.
Sen så sas det något i still med "hon kan banna dig så hårt"... då klickade för mig. Men inte för min lillasyster som fortvarande insisterar på att det är en båt som rensar upp i en kanal och kickar folk som spammar
Tidigare idag hörde jag att den är med i top10 på energy :cy:
Nä, det här med musik är väldigt konstigt. Snart ser vi väl Perra uppe på listorna med "Quake" och "Pentium 200 MMX". Hehe..nåja, tycker det är sjukt.
Är det seriöst? Har dom skivkontrakt? Är det nån som bara skickat runt en massa låtar som med Perra, eller är det jag som är helt off?
November 29, 2003
Tråkigt när man ser folk som spammar på lunarstorm. "jag känner en båt som heter Anna".
http://www.basshunter.se <--- hans hemsida.
November 29, 2003
.ToL wrote: Var precis ute och tog en runda med bilen. Då hade syrran bränt en skiva med just den låten.
Sen va det en annan som dom sjunger nått i stil med: "Vi sitter på venten och med motstånder vi leker"...
Funkar bra som party låtar om man har många fjortisar i bilen 🙂
BassHunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA
Har typ alla hans låtar. Riktigt soft musik.
September 5, 2001
Perra är kung. Detta är hans genre.
- Finns inget som slår Perra -
Alltså, man säger väl inte BÅÅT till BOT. För det är rätt så klart att han flera gånger säger BÅT och inte BOT. Jag tror detta är faktiskt för att skapa förvirring och kaos i fjortis trakterna och på divirse forum.
Men, tycker endå att det är kul att datanörd lyrics slår igenom, det är ju ball.
Det värsta är att den är catchig och sätter sig lätt på hjärnan.
January 16, 2004
http://video.google.com/videop.....basshunter
Musikvideon till låten.
July 23, 2002
dree wrote: [quote=maedhros]haha stör mig verkligen på brudar som inte vet vad en bot är. en del har fattat galoppen lite och reffererar till cs, men så är det ju inte utan det är ju IRC det gäller :O och hur förklarar man då ?
Då stör du dig på många brudar.
Han skulle kanske göra det om han träffade några. 😛
Vad är en bot?
1 Guest(s)