August 7, 2001
nilsrock wrote: [quote=dree][quote=maedhros]haha stör mig verkligen på brudar som inte vet vad en bot är. en del har fattat galoppen lite och reffererar till cs, men så är det ju inte utan det är ju IRC det gäller :O och hur förklarar man då ?
Då stör du dig på många brudar.
Han skulle kanske göra det om han träffade några. 😛
Vad är en bot?
Det är sant. 😀
Det är en båt.
Coore wrote: [quote=maedhros]haha stör mig verkligen på brudar som inte vet vad en bot är.
JA!!! Jag med, lol liksom!!!
Nu blir jag orolig, eller glömde du helt enkelt smileyn?
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 23, 2002
November 21, 2005
Asså jävlar va man blir lack på alla brudar som säger att dom sjunger
"JAG KÄNNER EN BÅT"! Enda saken som skulle kunna peka på att det är en båt är "rensar upp i våran kanal" Men allt det andra då? "Hon kan banna dig så hårt". En brud jag känner trode inte att det var en båt, hon var helt 100 % säker på att det var en hora dom sjöng om, hur hon fick det till att bli en hora har jag ingen aning om.
May 6, 2002
http://video.google.com/videop.....basshunter
omg, pinsamt
August 7, 2001
Johan- wrote: Asså j**lar va man blir lack på alla brudar som säger att dom sjunger
"JAG KÄNNER EN BÅT"! Enda saken som skulle kunna peka på att det är en båt är "rensar upp i våran kanal" Men allt det andra då? "Hon kan banna dig så hårt". En brud jag känner trode inte att det var en båt, hon var helt 100 % säker på att det var en *prostituerad* dom sjöng om, hur hon fick det till att bli en *prostituerad* har jag ingen aning om.
Ja vilka idioter. Dom är helt dumma i huvudet. Skulle aldrig kunna sitta bredvid en som inte vet vad en bot är!
Skämt åt sido...
Tänk på blodsockret... Det är inte alla som spelar och hänger på irc när dom använder en dator.
September 5, 2001
ATTENTION!
Perras hemsida. Föreslår att ni tankar ner Asshunter-Det_Heter_Faktiskt_B_O_T
Hehe, riktigt bra.
November 26, 2002
hawkie wrote: ATTENTION!
Perras hemsida. Föreslår att ni tankar ner Asshunter-Det_Heter_Faktiskt_B_O_T
Hehe, riktigt bra.
ja det kan han ju få tro 🙂
3 Guest(s)