November 27, 2003
Darakir wrote: Jag stör mig på att fler på forumet skriver som om tjejer vore mindre vetande.
Upp till bevis 😉
Det finns dock fler tjejer härinne än många av pojkarna är medvetna om, de är lite diskreta bara och för inte bli dömda på förhand så nyttjar de neutrala nick. Akta er pojkar, flickorna är närmare än ni tror!
//Andreas
June 5, 2004
Darakir wrote: [quote=azN-][quote=Darakir]Jag stör mig på att fler på forumet skriver som om tjejer vore mindre vetande.
Tjejer ÄR mindre vetande än killar inom datorrelaterade saker.
Samma sak som att killar kan mindre om smink och annat tjafs.
FInns undantag i båda fallen, men i regel.
Otroligt korkat sagt. Personer som inte är intresserade av datorer/smink/vad det nu kan gälla, brukar kunna mindre om ämnet, ja. Oavsett kön. Sen känns det väldigt onödigt att generalisera på ett så otrevligt och arrogant sätt som många har gjort i den här tråden.
Vilka är det då som mest är intresserade av datorer?
Vila är det som är mest intresserade av smink?
Eftersom det jag skrev över stämmer enligt mig så förstår jag inte vad som var så
Otroligt korkat sagt.
February 22, 2003
azN- wrote: [quote=Darakir][quote=azN-][quote=Darakir]Jag stör mig på att fler på forumet skriver som om tjejer vore mindre vetande.
Otroligt korkat sagt. Personer som inte är intresserade av datorer/smink/vad det nu kan gälla, brukar kunna mindre om ämnet, ja. Oavsett kön. Sen känns det väldigt onödigt att generalisera på ett så otrevligt och arrogant sätt som många har gjort i den här tråden.
Eftersom det jag skrev över stämmer enligt mig så förstår jag inte vad som var så
Otroligt korkat sagt.
jag är mer intresserad av hudprodukter än datorprylar
det är manligt att ta vara på sitt utseende 😎
January 13, 2003
BelGarath wrote: [quote=azN-][quote=Darakir][quote=azN-][quote=Darakir]Jag stör mig på att fler på forumet skriver som om tjejer vore mindre vetande.
Otroligt korkat sagt.
:)R :)R :)R :)R :cy: :cy:
June 18, 2001
BelGarath wrote: [quote=azN-][quote=Darakir][quote=azN-][quote=Darakir]Jag stör mig på att fler på forumet skriver som om tjejer vore mindre vetande.
Otroligt korkat sagt.
You go, girl! 😀
Jag skämtar bara. Håller nog med dig.... men inget smink för min del.
January 8, 2005
Basshunter ja tyck vad ni vill om honom, själv är jag inte något fan, dock har han snott perrras koncept, vilket e lågt.
perrra blev sur gjorde låten 🙂
nu så är det så att Basshunter klantade sig och gick för långt i sina försök att sprida låten vilket resulterade att i när en av hans OP i sin Mirc kanal spammade sönder kanaler för att sprida låten, blev kanalen bannad och därmed så började han klaga hos tech på Qnet, varav följande urklipp ur konvensationen är tagen:
http://www.basshunter.se/logg.JPG
för övrigt så är jag på perras sida, orka ha någon komma in och sno ens ideer, okej om han han blev populär på nån av hans andra låtar men att gå till sånna längder att man spammar kanaler och snor andras koncept e dåligt.
ska bara påpeka att inget jag sagt är jag helt säker på utan bara vad jag har fått reda på, dock talar loggen för sig själv 😉
pole
February 22, 2003
jag skäms inte att berätta att jag använder diverse hudvårdsprodukter
jag har säkert 100 gånger finare hy än er
jag använder dock inte vad ni skulle kalla smink,
men jag tycker inte de är fel med killar som t.e.x använder lite puder för att dölja diverse skavanker och glansig hy.
finns kopiösa mängder med märken enbart för män
Om tjejer förbättrar sitt uttseende med smink varför skulle inte killar få det?
bör ju dock inte gå så långt som läppstift,ögonskugga och mascara
om en man ska sminka sig,ska det inte vara så att det ger naturligt resultat/inte synas att man sminkat sig 😀
väldigt offtopic, sorry :cy:
2 Guest(s)