September 16, 2002
Jag tog en Print Screen förut idag och började använda den som skrivbordsunderlägg, bara för kul.
Problemet är att jag går på den hela tiden!
This es le bild.
Det är hemskt! Jag undrar jämt vad det är för något jag har igång nu?
July 18, 2003
Hmm, en aning jobbigt kan tänkas. Men jag tror att du vänjer dig snart.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
March 19, 2003
DiDi wrote: På jobb kan man ta en printscrn på excel eller något liknande och lägga som skrivbordsunderläg. Sen när chefen kommer så är det bara att minimera de man inte egentligen ska hålla på med, så ser det ut som om man jobbar i excel...
😀
Haha det har jag aldrig tänkt på, ska göra nu 😀
August 20, 2001
BarateaU wrote: [quote=DiDi]På jobb kan man ta en printscrn på excel eller något liknande och lägga som skrivbordsunderläg. Sen när chefen kommer så är det bara att minimera de man inte egentligen ska hålla på med, så ser det ut som om man jobbar i excel...
😀
Haha det har jag aldrig tänkt på, ska göra nu 😀
Nej snälla gör inte det... Kan ju vara ganska riskabellt om chefen ber dig vissa någon uträkning i dokumentet och du inte ens kan komma åt det 🙂
September 16, 2002
BarateaU wrote: Guldfisk minne eller? 😛
Haha, ungefär.
En kompis till mig har märkt att det är jätteroligt (för honom) att stoppa musen i laddaren när jag skriver på tangentbordet också.
Även om jag ser det, så sträcker jag handen mot musmattan sen och börjar virra runt med handen när jag inte hittar den.
March 19, 2003
Kizo wrote: [quote=BarateaU]Guldfisk minne eller? 😛
Haha, ungefär.
En kompis till mig har märkt att det är jätteroligt (för honom) att stoppa musen i laddaren när jag skriver på tangentbordet också.
Även om jag ser det, så sträcker jag handen mot musmattan sen och börjar virra runt med handen när jag inte hittar den.
Tar för givet att den ska finnas där 😀
Får väll testa de senare på några polare om de har samma effekt.
1 Guest(s)