November 11, 2001
May 28, 2001
hmm, klarspråk är nog sjysst. Typ, imorgon vid den här tiden är dina tallrikar i papperskorgen om du inte diskar din lodare!
Men annars kan du ju ta dom tallrikarna som han har kvar och lägga in i ditt skåp, Då MÅSTE han diska, sen lägger du tillbaka dem!
*känner mig smart* 😀 😀 😀
September 12, 2001
Här ska det inte dödas någon..om nu inte klarspråket går hem så tycker jag att då ska du börja med att klä ut dej i trosor,strumpbyxor,bh mm..hela paketet+ smink o säg att du alltid har tyckt om honom o att du länge velat göra detta..
chansen är stor att den rackaren flyttar då..vips e ett problem löst o du slipper jazzmusiken han spelar..hehe
Haha..skulle allt vilja se dej i dessa kläder+peruk..:wow: försöka duger
Han bangar ur o sticker skulle jag tro..
[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2001-11-15 20:38 ]
October 10, 2001
On 2001-11-15 20:35, skiroy wrote:
Här ska det inte dödas någon..om nu inte klarspråket går hem så tycker jag att då ska du börja med att klä ut dej i trosor,strumpbyxor,bh mm..hela paketet+ smink o säg att du alltid har tyckt om honom o att du länge velat göra detta..chansen är stor att den rackaren flyttar då..vips e ett problem löst o du slipper jazzmusiken han spelar..hehe
Haha..skulle allt vilja se dej i dessa kläder+peruk..:wow: försöka duger
Han bangar ur o sticker skulle jag tro..[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2001-11-15 20:38 ]
Och vad ska Levi göra om killen blir överlycklig, kastar sig i famnen på sin strumpbyxklädde kavaljer och säger att han älskat honom länge men aldrig vågat fråga.
Då blir det komplikationer.
December 23, 2000
On 2001-11-15 17:24, Axzell wrote:
*sniff sniff* luktar pingflooding *sniff sniff*
Gå över ån efter vatten... 😛
Jag stängde hans port i switchen ju!
Pingflooda... tss! Mesigt när man har de riktiga verktygen!! 😀
Jag tror i övrigt inte att jag ska klä ut mig för han e lite underlig killen. :hmm:
Och, ja! Jag har sagt till honom om att se till att hålla snyggt i köket. Men är det inte fixat tills imorrn ska jag snacka allvar med grabben!
June 17, 2001
Va f*n, det ska väl inte vara så svårt.
Stapla upp allt i en enorm hör och bind en riktigt tunn fiske lina i skiten. När han befinner sig i närheten så drar du till så allt åker i golvet och går sönder.
Då blir du av med disken och killen måste städa upp det hela.
2 flugor i 1 smäll.
O.B.S Gör detta när han är hemma, så att han verkligen har möjlighet att städa upp skiten. Så inte du behöver göra det
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 1, 2001
Berätta för din rumskompis att du har något att säga honom. Be honom sätta sig i en stol som du lagt ut en massa plast runt ikring (tex som i "american psycho"), sen kan du ju hålla i nåt lämpligt tillhygge medan du berättar om disken. Då borde du få hans fulla uppmärksamhet...
December 23, 2000
On 2001-11-16 01:12, Rick11 wrote:
Berätta för din rumskompis att du har något att säga honom. Be honom sätta sig i en stol som du lagt ut en massa plast runt ikring (tex som i "american psycho"), sen kan du ju hålla i nåt lämpligt tillhygge medan du berättar om disken. Då borde du få hans fulla uppmärksamhet...
Hehe!! Good call!! 😀
June 28, 2001
August 21, 2001
Levi...
Jag om någon har verkligen medlidande för dig..
Jag bodde ihop med en tjej.. som var världen räligaste brud..
Vi bodde ihop i ett år(alltså som Grannar i en lägenhet, vi var INTE ihopa). Hon städade inte EN ENDA gång under denna tiden. Hon diskade nästan aldrig. Hon Tvättade sig nästan aldrig, alltså luktade hon fruktansvärt illa... Riktigt j**la skitilla... Hon var inte trevlig, hon var obehagligt ful... Gud vad jag tyckte illa om henne. Hon bättrade sig aldrig, jag flyttade.
OCH GUUUUD VAD JAG TRIVS I MIN EGNA LÄGENHET!!!
Tycker synd om dig, men tvivlar på att du har det lika illa ställt som jag hade det.. känner dock för dig ändå.
Hoppas det löser sig på ett lagligt sätt..
Gör inga dumheter.. Använd inte våld, det är det inte värt. Orsaka inga olyckor, du har alltid då glömt någon detalj så att de kommer på dig. Säg till ordnat och allvarligt. Funkar inte det, hota med anmälan till hyresvärden.. hjälper inte det.. flytta.
Ha en bra dag.
December 20, 2000
2 Guest(s)