June 28, 2001
October 20, 2001
On 2001-11-16 01:12, Rick11 wrote:
Berätta för din rumskompis att du har något att säga honom. Be honom sätta sig i en stol som du lagt ut en massa plast runt ikring (tex som i "american psycho"), sen kan du ju hålla i nåt lämpligt tillhygge medan du berättar om disken. Då borde du få hans fulla uppmärksamhet...
Jo, gör så här!!
December 23, 2000
On 2001-11-19 10:38, Vaniljflickan wrote:
Nå? Hur gick det? Jag tror du lyssnade på mig i den här frågan, för du verkar vara vara en reko kille
Det är ju vad du tror, sötnos!
Min rumskamrats huvud hänger numera uppspikat på väggen i hallen! 😀
Bilder kommer snart! :bgrin:
June 28, 2001
July 21, 2001
On 2001-11-15 09:33, LeviAthaN wrote:
Alla har vi nog fått stå ut med slarviga rumskompisar. Min är verkligen inget undantag. Alltför ofta lämnar han berg av disk efter sig och lämnar därmed riunga utrymme för mig att jobba på när jag ska fixa käk. Igår tröttnade jag och fixade till litegranna i köket. Jag polerade diskbänken så att man kunde spegla sig i den och knökade sedan ihop hans disk till en kompakt hög som jag sedan skjöt in längst in i hörnet av diskbänken, så att den inte var ivägen. Nu när jag vaknat på morgonen så är båda diskhoarna fyllda med samma jewla disk igen!!!!!! 😡 😡 😡 Grrrrr!!!!Fattar puckot inte att han ska diska upp skiten!?!?! 😡 😡
Jag vill minnas att min kolsyrepistol är dödlig på nära avstånd... 😀 😀 😀
*Levi är på krigsstigen*
Förresten, om jag nu skulle råka skona hans liv, har ni några bra förslag på hur jag ska få idioten att fatta att han ska diska skiten efter sig. Visst kan jag säga åt honom att göra det på skarpen. Men det kanske finns bättre sätt...? :hmm:
Hehe känner igen mig lite .. men men .. bor ju med med en kompis .
2 Guest(s)