August 11, 2002
aahhh en härlig morgon cylkade till skolan snön träffade min ögon så det sved som ett bisting( aaahh sommar:D) efter 5 min kändes inte öron eller kinder normala nästan framme händerna är t.o.m kalla innanför mina super ultra skinnhandskar sedan massa lektioner med grå himmel utanför och ja ja älskar vintern 🙄
January 15, 2002
Öwall wrote: [quote=Starscream][quote=Mathias]Snart dags att ta fram sommartråden där folk klagade på värmen. Även jag klagade, men jag älskar kylan nu.
Jag ser fördelar i båda årstiderna 🙂 härligt med fest/bad/fiske på sommaren, nice med snowboard/fiske och nåt mer 😉
fest?
Du vet, man umgås med kompisarna och dansar till musik och dricker
April 15, 2001
DiDi wrote: Sådana dagar efter det har varit snö"storm" och snön har lagt sig och allt är vitt och skimmrande. Solen har tittat fram och det är vindstilla... så himla mysigt att gå runt och fota lite eller kanske ha ett snöbbolskrig med nån 😉
Jo men man får skynda sig, nästa dag regnar och 10 grader varmt, och sen blåser som fan så det känns som -20C 👿
August 20, 2001
Ranta wrote: [quote=DiDi]Sådana dagar efter det har varit snö"storm" och snön har lagt sig och allt är vitt och skimmrande. Solen har tittat fram och det är vindstilla... så himla mysigt att gå runt och fota lite eller kanske ha ett snöbbolskrig med nån 😉
Jo men man får skynda sig, nästa dag regnar och 10 grader varmt, och sen blåser som fan så det känns som -20C 👿
Jo jag vet... Men vi brukar alltid ha en helg då vi har ett fint vitt täcke och sol... Brukar ta lite kort då... 😉
1 Guest(s)