December 19, 2000
caged wrote: Ahhh, jag har sagt åt tjejen att om hon blir gravid så kommer jag seriöst hoppa från en hög hög bro. =)
Men men, tur att alla inte är som jag. Grattis till ditt snart blivande needpack. =)
När du väl fått veta att du ska bli pappa så tror jag du tänker ganska annorlunda
hjärnan funkar inte riktigt som den ska 😛
December 19, 2000
MrWeizel wrote: Grattis!! :pidu:
får som sagt hoppas att det blir en grabb som man kan lära jävulskap som rökbomber och diverse andra tricks 😉
aja, skämt å sido 😀
om det blir en son eller dotter kvittar så länge det andra barnet är av samma kön, så man slipper bror-syster stridigheter, sånna har jag sett tillräckligt många ggr för att NÄSTAN uppskatta att ha en bror 🙄
"Säg mamma"
"M.. Ma... Macci!!" :bgrin:
hehe när ungen säger macci istället för mamma så vet man iaf att hon/han suttit vid datorn lite för länge 😉
February 9, 2004
December 19, 2000
John_lz wrote: GRATTIS!!!
Det börjar närma sig för oss nu, min sambo är i vecka 37... Vi har nedsläpp planerat den 4:e mars.
En sak kan jag lova, det påverkar datorbudgeten. Men det är det värt!
Hur som helst, Grattis!!!
Grattis själv! Ja då är det inte långt kvar, vet ni vad det blir för "sort" ?
January 28, 2003
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN]hehe när ungen säger macci istället för mamma så vet man iaf att hon/han suttit vid datorn lite för länge 😉
eller att pappa har haft för stort inflytande i val av intresse [Image Can Not Be Found]
en flicka som piskar oss i 3dmark..
snacka om att det hade tärt på ens ekonomi
May 23, 2002
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN][quote=[Gamepredator] Sulan]Nu måste du köpa en stor traktor så du blir en riktigt häftig pappa...
hehe jag som trodde att det räckte att ha en riktigt häftig dator?
Meh hallå?! Bakom flötet eller? Hur tror du det låter på dagis?
- Min pappa är starkare än din pappa!
- Nej, det är han inte!!!
- Jo, min pappa har en bil med eldflammor!
- Men min pappa då!! Han har en jättesnabb dator!
:bgrin: :cy:
December 19, 2000
Imlal wrote: Grattis!!!
Bara att ta med sonen/dottern på DH så får vi se på skapelsen och lära honom/henne lite hyss 😉
hehe tja, det har bara gått 8 veckor, kanske lite för tidigt att ropa hej, för att inte tala om att planera vilka DH-events ungen ska åka på 😉
Sen vet jag inte om 5 000 frustrerade cs-spelare, galna överklockare och joltbadande vuxna män ska ge de första bestående intrycken i livet
6 Guest(s)