June 3, 2001
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN][quote=Timmy]Grattis grattis!
När ska den lille få sig ett användarkonto här på NH?
tja vi har ju 13-årsgräns i forumet? 😉
Om jag fortsätter i samma takt kommer jag vara uppe i ~29000 inlägg. :cy:
Något säger mig att jag inte kommer göra det.
August 22, 2001
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN][quote=nivaman]grattis...
hoppas det blir en grabb så ni slipper göra en till... 😉
hehe det spelar faktiskt ingen som helst roll för mig vad det blir för "sort". Hade förstås varit extra roligt om det var en tös som smiskade er i prestanda-SM ... 8) :bgrin:
Håller fullständigt med!
Grattis, verkligen grattis! =DO Fast jag kan bara vara glad för din skull till 90%, de övriga 10% måste tvärr gå åt till att vara extremt, obotligt avundsjuk...
Var hittar man killar som VILL bli pappor?
November 29, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=Henrik aka [NH]ZeNNaN][quote=nivaman]grattis...
hehe det spelar faktiskt ingen som helst roll för mig vad det blir för "sort". Hade förstås varit extra roligt om det var en tös som smiskade er i prestanda-SM ... 8) :bgrin:
Håller fullständigt med!
Grattis, verkligen grattis! =DO Fast jag kan bara vara glad för din skull till 90%, de övriga 10% måste tvärr gå åt till att vara extremt, obotligt avundsjuk...
*räcker upp handen*
February 21, 2003
[Image Can Not Be Found]Vaniljflickan wrote: Var hittar man killar som VILL bli pappor?
Men mina krav på den eventuellt blivande modern är rätt höga så man får se. Men jag ska ha min fertila ålder mellan 30-35 har jag sagt, så jag hoppas att jag träffar in nån fin hona där. 🙂
August 22, 2001
[Image Can Not Be Found]Ogrebeast wrote: [quote=Vaniljflickan]Var hittar man killar som VILL bli pappor?
Men mina krav på den eventuellt blivande modern är rätt höga så man får se. Men jag ska ha min fertila ålder mellan 30-35 har jag sagt, så jag hoppas att jag träffar in nån fin hona där. 🙂
Tror du ja. Rätt som det är träffar nån hona in dig och vips så har du inte ett smack att säga till om! Men det är ju bra att du gjort upp en schematisk översiktsbild ifall...
March 11, 2003
[Image Can Not Be Found]Ogrebeast wrote: [quote=Vaniljflickan]Var hittar man killar som VILL bli pappor?
Det är bara att inse. Krav och ålder 30-35 fungerar inte ihop. Du får försöka lura något kjoltyg nu, för att sedan plocka fram när du känner att ditt liv som du känner det nu skall upphöra....;)
March 10, 2002
UndaC wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=Henrik aka [NH]ZeNNaN][quote=nivaman]grattis...
Håller fullständigt med!
*räcker upp handen*
Jag ska adoptera en 20åring. Då slipper man dem. Men de kan hälsa på en när man är på hemmet. 😀
1 Guest(s)