March 10, 2002
Steel wrote: [quote=Vaniljflickan] Var hittar man killar som VILL bli pappor?
Hehe, skriva på det viset kan vara farligt, kan sänka ett helt forum när svaren börjar trilla in. 😀
Men ok, det finns en frisk å kry 22-åring i Helsingborg med bra framtidsutsikter. :bgrin:
Nja, jag bor utanför Eslöv och är lite yngre. 😉
December 19, 2000
Vaniljflickan wrote: [quote=Henrik aka [NH]ZeNNaN][quote=nivaman]grattis...
hoppas det blir en grabb så ni slipper göra en till... 😉
hehe det spelar faktiskt ingen som helst roll för mig vad det blir för "sort". Hade förstås varit extra roligt om det var en tös som smiskade er i prestanda-SM ... 8) :bgrin:
Håller fullständigt med!
Grattis, verkligen grattis! =DO Fast jag kan bara vara glad för din skull till 90%, de övriga 10% måste tvärr gå åt till att vara extremt, obotligt avundsjuk...
Var hittar man killar som VILL bli pappor?
tack =)
Upp med hakan, här finns ju massor med potentiella pappor
August 22, 2001
UndaC wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=UndaC]
*räcker upp handen*
Kan vi ses i Jönköping tror du?
Jag tänker ju bo med modern och barnet så det beror på om du har plats i lyan.
Hehe.. en etta på 27 kvm. Men jag har en bred loftsäng så vi får plats alla 3 😉 eller 4 för tänk om det blir tvillingar! 😮
November 26, 2002
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN][quote=John_lz]GRATTIS!!!
Det börjar närma sig för oss nu, min sambo är i vecka 37... Vi har nedsläpp planerat den 4:e mars.
En sak kan jag lova, det påverkar datorbudgeten. Men det är det värt!
Hur som helst, Grattis!!!
Grattis själv! Ja då är det inte långt kvar, vet ni vad det blir för "sort" ?
Nej, vi har valt att inte ta reda på vad det blir. Man öppnar ju inte julklapparna innan julafton
Har ni funderat på att ta reda på könet?
November 29, 2001
Vaniljflickan wrote: Mkt förslag här nu.. Helsingborg, Eslöv... Vad har ni för gener grabbar? Hon ska dansa balett & gå på Lundsberg och bli lika smart som sin mamma... så vad kan pappan tillföra?
Mina gener är väldigt företagsamma, entreprenörsgener om man så vill.
Så om du skaffar barn med mig kan vi bara slappa medan vår dotter drar in alla pengarna på hennes affärer.
February 21, 2003
Vaniljflickan wrote: Tror du ja. Rätt som det är träffar nån hona in dig och vips så har du inte ett smack att säga till om!
HAHA! Yeah right! Ingen som har styrt mig än så länge.
denstore wrote: Det är bara att inse. Krav och ålder 30-35 fungerar inte ihop. Du får försöka lura något kjoltyg nu, för att sedan plocka fram när du känner att ditt liv som du känner det nu skall upphöra....;)
Men när jag plockar fram henne igen så är hon ju 8 år äldre än när jag tog henne. Det går ju inte för sig!
March 11, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=denstore]Det är bara att inse. Krav och ålder 30-35 fungerar inte ihop. Du får försöka lura något kjoltyg nu, för att sedan plocka fram när du känner att ditt liv som du känner det nu skall upphöra....;)
Men när jag plockar fram henne igen så är hon ju 8 år äldre än när jag tog henne. Det går ju inte för sig!
Ingen fara. Efter avlandet byter du in henne mot en nyare årsmodell. Kom bara ihåg att den första skall ha mammakvalitéer medan den andra skall ha bimbokvalitéer.....:)
December 19, 2000
John_lz wrote: [quote=Henrik aka [NH]ZeNNaN][quote=John_lz]GRATTIS!!!
Det börjar närma sig för oss nu, min sambo är i vecka 37... Vi har nedsläpp planerat den 4:e mars.
En sak kan jag lova, det påverkar datorbudgeten. Men det är det värt!
Hur som helst, Grattis!!!
Grattis själv! Ja då är det inte långt kvar, vet ni vad det blir för "sort" ?
Nej, vi har valt att inte ta reda på vad det blir. Man öppnar ju inte julklapparna innan julafton
Har ni funderat på att ta reda på könet?
Nej vi har väl resonerat ungefär som ni =)
Vet man om vad det blir så är det ju inte lika spännande
1 Guest(s)