March 1, 2003
Vaniljflickan wrote: Mkt förslag här nu.. Helsingborg, Eslöv... Vad har ni för gener grabbar? Hon ska dansa balett & gå på Lundsberg och bli lika smart som sin mamma... så vad kan pappan tillföra?
helsingborg, eslöv... balett... lundsberg...
ajaj... stackars barn...
språk-handikappad... "molestad" av sin balett-tränare... och mobbad i skolan...
nej... så här ska det vara...
stockholm, innanför tullarna...
carbo/protein diet (för vikt ökning) från 2,5års ålder, mönstra för ett amerikanskt fotbollslag när han/hon är i förskolan... bli utkastad efter tre träningar för "brutalitet"... ligga minst 4 årskurser före i alla ämnen i skolan... första högskole poängen trillar in vid 12års ålder... 100kg i bänkpress på 13års-dagen... fields-priset i matematik som examensarbete... osv. osv.
ständig medlem i svenska akademiet, kock-landslaget och tre kronor...
osv. osv.
May 22, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=Henrik aka [NH]ZeNNaN][quote=nivaman]grattis...
hoppas det blir en grabb så ni slipper göra en till... 😉
hehe det spelar faktiskt ingen som helst roll för mig vad det blir för "sort". Hade förstås varit extra roligt om det var en tös som smiskade er i prestanda-SM ... 8) :bgrin:
Håller fullständigt med!
Grattis, verkligen grattis! =DO Fast jag kan bara vara glad för din skull till 90%, de övriga 10% måste tvärr gå åt till att vara extremt, obotligt avundsjuk...
Var hittar man killar som VILL bli pappor?
Vem vill inte bli det?
Men jag vill ha ett jobb först så jag kan försörja ungen med mat kläder o allt som behövs..
& Henrik GRATTIS GRATTIS Hoppas allt går bra! 🙂 =DO :worshipp: =DO :worshipp: =DO :worshipp: =DO :worshipp:
5 Guest(s)