February 12, 2002
MULLVADEN wrote: Kärlek suger...
bara skadar ju... kan verka bra ett tag men det blir aldrig ett glatt slut på kärlek...
Jag menar det. Ta "ont i halsen sjukdommen" som liknelse, först verkar den bra för att du får stanna hemma från skolan, men sen när du ska ut med polarna så måste du stanna hemma för mamma..
March 20, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Pim_][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Pim_]Kvinnor ger sex för att få kärlek.
Män ger kärlek för att få sex.
Så jag är en kvinna?
Enligt definitionen, ja.
Men jag har ju en snopp, bara a-kupa å smala höfter.. :cy:
Har du inte hört att det är insidan som räknas 😉
June 17, 2002
Pim_ wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Pim_][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Pim_]Kvinnor ger sex för att få kärlek.
Så jag är en kvinna?
Enligt definitionen, ja.
Busted... [Image Can Not Be Found]
February 12, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Pim_][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Pim_][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Pim_]Kvinnor ger sex för att få kärlek.
Så jag är en kvinna?
Enligt definitionen, ja.
Busted... [Image Can Not Be Found]
Oh, fuck! Men jag tänder ju bara på flickor!!!
Ifs,, så brukar det vara väldigt många homusexuella som försöker ragga upp mig,, bara onsdags som ex.. Killen frågar om jag har silvertejp,, jag undrar hurså å vad han ska ha det till.. Han svarar att jag skulle behöva det så jag kunde tejpa ihop skinkorna så han inte kunde våldta mig.. :cy:
January 15, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Oh, fuck! Men jag tänder ju bara på flickor!!!
Ifs,, så brukar det vara väldigt många homusexuella som försöker ragga upp mig,, bara onsdags som ex.. Killen frågar om jag har silvertejp,, jag undrar hurså å vad han ska ha det till.. Han svarar att jag skulle behöva det så jag kunde tejpa ihop skinkorna så han inte kunde våldta mig.. :cy:
Haha! Trevlig gay.. 😮
Hade han läderkeps eller?
February 12, 2002
Gulzebra wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Gulzebra] Haha! Trevlig gay.. 😮
Hade han läderkeps eller?
Nä han var lång å spe å såg ut som en engelskman med sånna kläder.. 😕
Attans va gay. 😛
Har du tejpat än eller?
Nä jag sa "bite my ass and lick my balls mother fucker!" Åsså gick jag därifrån.. ( Dock så komme jag på sen att det kanske var exakt det han ville :spy: )
2 Guest(s)