June 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Gulzebra][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Gulzebra] Haha! Trevlig gay.. 😮
Hade han läderkeps eller?
Nä han var lång å spe å såg ut som en engelskman med sånna kläder.. 😕
Attans va gay. 😛
Har du tejpat än eller?
Nä jag sa "bite my ass and lick my balls mother fucker!" Åsså gick jag därifrån.. ( Dock så komme jag på sen att det kanske var exakt det han ville :spy: )
AHHA..=) Hur var det nu.. ska man inte tänka innan man pratar o inte prata innan man tänker?? :bok:
February 21, 2003
hehe... se det som en positiv sak istället 😉
har blivit raggad av bösse i thailand / sverige och bulgarien... svarar bara, look... touch and you die 😉
gillar de dig så är oddsen att brudar gillar dig jälla stor osså 😉 hehe
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-] Är det förresten nån som suttit å bumpat upp gamla kråkan-trådar? :p
Nej jag hoppas verkligen att dom glöms bort för all framtid. 😀
Förövrigt tror jag seriöst att kråkan är en sjukdom här i forumet. 😉
Du vet väl att det hela tiden är en massa små bakterier överallt på allt? ( Läste det i förra veckans kalle ) Å att utan dessa så kan inget leva.. Jag är en stor bakterie å utan mig skulle du ha mindre att göra..
April 1, 2003
kärlek är som skrivet en kemisk reaktion i hjärnan...som gör så att man kan föra sina gener vidare..
min teori:
för i tiden så choppade alla på alla o alla fick massvid med barn..men senn började kvinnorna utveckla något konstigt som gjorde så att dom ville känna ömhet o sk "kärlek" från hanana... varför detta då? evolutionen har alltid sin anledning...jag tror att det e pga att minska tillväxten...så alla skulle få någolunda med barn....annars så skulle det ploppa ut mer barn än vad dom kunde ta hand om...
iaf...tack vare denna förändring så blev det mödosammare för hanarna att föra sina gener vidare...
men som sagt...kärlek är enligt mig ett påhitt av naturen för att begränsa...
(ursäkta om det är flummigt skrivet...men men)
edit: om man kan klassa denna reaktion som en sjukdom...så borde man nog kunna finna ett motgift så det inte sker...men hur skojj skulle det vara..tjejer som enbart vill choppa....hm...om man tänker efter..låter jävligt skojj =)
May 17, 2002
oxiswoofer wrote: kärlek är som skrivet en kemisk reaktion i hjärnan...som gör så att man kan föra sina gener vidare..
min teori:
för i tiden så choppade alla på alla o alla fick massvid med barn..men senn började kvinnorna utveckla något konstigt som gjorde så att dom ville känna ömhet o sk "kärlek" från hanana... varför detta då? evolutionen har alltid sin anledning...jag tror att det e pga att minska tillväxten...så alla skulle få någolunda med barn....annars så skulle det ploppa ut mer barn än vad dom kunde ta hand om...iaf...tack vare denna förändring så blev det mödosammare för hanarna att föra sina gener vidare...
men som sagt...kärlek är enligt mig ett påhitt av naturen för att begränsa...
(ursäkta om det är flummigt skrivet...men men)
edit: om man kan klassa denna reaktion som en sjukdom...så borde man nog kunna finna ett motgift så det inte sker...men hur skojj skulle det vara..tjejer som enbart vill choppa....hm...om man tänker efter..låter jävligt skojj =)
ett motgift mot körlek finns nog inte men det finns nog ganska många effektiva motgift mot flickvänner, ta bara den här sitens huvudsyfte.
May 17, 2002
M_ wrote: Kärleken är nog livets mening...
hmm.. det tror inte jag. Men jag vågar inte skriva vad jag tror är meningen med livet, då kommer det rasa in arga PM igen. Men jag kan säga med säkerhet att jag har papper på vad meningen med livet är.
sist:
Välkommen till forumet M_.
May 17, 2002
M_ wrote: Tack, Krqagyzzz..
Ja det stämmer nog att allt handlade om att föröka sig fr början.
Det kanske inte finns ngn riktig mening med livet egentligen. "Man får bara en resa genom livet så glöm inte att stanna o lukta på blommorna."
Det finns en riktig mening med livet.
kolla här: http://www.guiden.tk
4 Guest(s)