December 27, 2003
ZIre wrote: vill bara varna känsliga tittare om att det förekommer naket i annonserna på den länkade sidan.
och vips, var kom alla in o kollade länken
jag har sett den där förut, för någon månad sedan på Break.com kunde inte sluta skratta! Undrar varför kameran var där? föräldrarna kanske misstänkte något, och ville ha bevis?
många kommer nog säga "fake". men om så är fallet är det jäkla bra skådespelande!
Hmm, en illa uppfostrad Tysk snorunge som gapar och skriker..?
Inte konstigt att Tyskarna förlorade 2 världskrig..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 7, 2006
ilg@dd wrote: Hmm, en illa uppfostrad Tysk snorunge som gapar och skriker..?
Inte konstigt att Tyskarna förlorade 2 världskrig..
dom blev ju zergade, iaf första 😉 andra hade dom förlorat för eller senare tack vare hitlers storhetsvansinne...
de såg väl ut nåt så här 😛
...
jävla fjollor som inte höll sig till schliefenplanen.
June 28, 2001
Den länken är ju äldre än mig.
Vad jag har hört så är det hans brorsa som satt upp kameran, och jag har hört dessa alternativ bakom anledningen att han flippar.
1: brodern har tagit bort alla hans spel
2: han väntar på att datorn ska starta upp.
Men ingen kan komma överäns om vilket som stämmer.
January 20, 2003
AnonymousKiller wrote: Har för mig att han blir pwnd i något spel. Men den är säkert fejk. Han överreagerar helt och är knappast trolig. Jag och många andra har sett riktiga cpn som skriker när de blir arga. Denna snubben var bara ful.
Håller med, det är lika mycket fake som de flesta såna här videos ute på nätet.
3 Guest(s)