November 6, 2001
HuGGe wrote: [quote=The Whistler]Varsin sådan där blå söting med lufttunnel till minnena på grafikkortet med ett par stadiga flänsar. 👿 Vill ha!
Nene: På Sydbryggan ska den sitta 8)
Hur ska man mickla in den dära i min Shuttle då 😕
Mickla in den där i din Shuttle, blir nog enklare 😛
June 20, 2002
Egentligen borde jag hålla mig ett tag med detta, och vänta på att lite fler AMD-fanboys får bröla om Intels värme och hur kassa de är, men jag kan inte hålla mig. 🙂
Gigantkylaren sitter på ett Asus K8V.
Inte ett moderkort som man återfinner en Prescott på, utan snarare en Athlon64. 😉
December 7, 2001
boogey wrote: Egentligen borde jag hålla mig ett tag med detta, och vänta på att lite fler AMD-fanboys får bröla om Intels värme och hur kassa de är, men jag kan inte hålla mig. 🙂
Inte ett moderkort som man återfinner en Prescott på, utan snarare en Athlon64. 😉
OMG 😮 he's right 😮 ifs så är de där jävligt overkill då 🙂
August 16, 2002
boogey wrote: Egentligen borde jag hålla mig ett tag med detta, och vänta på att lite fler AMD-fanboys får bröla om Intels värme och hur kassa de är, men jag kan inte hålla mig. 🙂
ändå står det "Intel Prescott CPU heatsinks the size of small elephants" i rubriken... var nånstans ser du att det är ett K8V?
February 11, 2004
shlumpen wrote: [quote=HuGGe][quote=The Whistler]Varsin sådan där blå söting med lufttunnel till minnena på grafikkortet med ett par stadiga flänsar. 👿 Vill ha!
Nene: På Sydbryggan ska den sitta 8)
Hur ska man mickla in den dära i min Shuttle då 😕
Mickla in den där i din Shuttle, blir nog enklare 😛
menar du inte hur du ska få in din shuttle i kylarn då 😛
1 Guest(s)