March 10, 2002
Nu är det såhär att jag är ganska smal. 185 lång, väger 65-70kg
Jag dricker nästan bara Coca. Om helgerna äter jag bara Pizza, kebab, McDonald's mat och godis. Äter mycket om dagarna också.
Jag håller inte på med några fritidsakteviteter, förutom att sitta framför datorn.
Trotts detta så går jag inte upp, vad ska jag göra? :bgrin:
July 22, 2003
Dehman wrote: Nu är det såhär att jag är ganska smal. 185 lång, väger 65-70kg
Jag dricker nästan bara Coca. Om helgerna äter jag bara Pizza, kebab, McDonald's mat och godis. Äter mycket om dagarna också.
Jag håller inte på med några fritidsakteviteter, förutom att sitta framför datorn.
Trotts detta så går jag inte upp, vad ska jag göra? :bgrin:
Jag är i exakt samma sitts. Innan jag började plugga så tränade jag 4-5ggr i veckan åt bra mat osv, gick knappt upp i vikt.
Nu har jag inte rört på mig de senaste 4-5månaderna ätit ganska dålig med, inte gått upp nåt ändå.
Så jag har gett upp, jag kan inte bli tjock
September 3, 2001
var så för mig förut... jag började helt enkelt att äta mer.. Varje gång jag åt, åt jag så mycket att jag nästan fick näsblod. En gång åt jag en och en halv pizza plus en halvliter cola. Fick typ syrebrist i huvvet.
Efter det hade jag förstorat magsäcken rejält och så kunde jag äta jättemycket. 2 jättetallrika på lunchen i skolan, 1 större tallrik hemma, flera ostmackor på kvällen med en stor kanna oboy. Såna mängder snackar jag om.
Öl hjälper också. Jag dricker öl rätt ofta i stora mängder. Ta några 5.0% eller 5.5% högst. Om du tar starkare blir du full för snabbt och hinner inte att förstora magen.
Nu för tiden är jag 186 cm och väger 80 kilo. Före sommaren vägde jag 70 kilo. All vikt satte sig på "huden". Jag har blivit tjockare över hela kroppen, vilket gör att jag är smal men samtidigt lite "maffigare". Man känner sig mer respektingivande ute på kvällarna iaf.
3 Guest(s)