March 10, 2003
Det är inte bra att äta fet mat och sedan leka hösäck.
Då sätter sig fettet på insidan av artärer , vener och andra ohälsosamma platser i kroppen.
Ät och må bra.. jag är 1,78 och väger 63-65 någonting.
Kollade med en som är läkare och hon tyckte att jag inte var så underviktig. Men det tyckte jag.. Man får visst bara hjälp i smahället om man känner sig fet inte tvärtom.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 31, 2001
jag tog 7kg på 2.5 veckor med hjälp av massa mat ( tex som skolmaten minst 2-3 tallrikar fulla) och protein tillskott som mellanmål. Det enda som hjälper för att man ska gå upp i vikt är att äta som ett jävla djur.
eller träna styrka.. har gått upp 15 kg sen jag började på gym.
November 16, 2002
fattar inte att någon skulle vilja bli överviktig överhuvudtaget, inte kunna gå normalt, inte kunna se sin dingelidong, etc osv
nej tacka vet jag normaltbyggda människor 😀
inte för att det är något somhelst fel på överviktiga människor men om jag fick välja skulle jag inte vilja bli en av dem 😀
(missförstå mig rätt)
March 10, 2002
Metz wrote: fattar inte att någon skulle vilja bli överviktig överhuvudtaget, inte kunna gå normalt, inte kunna se sin dingelidong, etc osv
nej tacka vet jag normaltbyggda människor 😀
inte för att det är något somhelst fel på överviktiga människor men om jag fick välja skulle jag inte vilja bli en av dem 😀
(missförstå mig rätt)
Hrhr, jag vill inte bli överviktigt. Men vill bli lite fetare. Så jag kan bygga på något. 😀
September 20, 2002
Dehman wrote: Nu är det såhär att jag är ganska smal. 185 lång, väger 65-70kg
Jag dricker nästan bara Coca. Om helgerna äter jag bara Pizza, kebab, McDonald's mat och godis. Äter mycket om dagarna också.
Jag håller inte på med några fritidsakteviteter, förutom att sitta framför datorn.
Trotts detta så går jag inte upp, vad ska jag göra? :bgrin:
Jag har samma komplex, fast kanske inte tjock men mer tjockbenad. jag är 1.64 m, väger under 50 kg och är 18 år. jag är själv förvriden om min kropp och förstår inte alls, kan det vara att min kropp är långsamt utvecklad?
December 12, 2003
Det handlar helt enkelt om att äta mer än man förbränner, vissa människor förbränner maten väldigt fort.
Jag har en polare som också har väldigt hög förbränning, han kan te.x äta 1 påse chips varje dag + hamburgare dag efter dag i flera månader och fortfarande ha rutor på magen 8)
Men det är inte bara positivt med sådan förbränning, det negativa är att han har väldigt svårt att lägga på sig muskler iställer, och det är lite tråkigt då han har det som ett livsmål då han styrketränar flerar dagar / vecka...
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found]
August 20, 2001
Wingdings wrote: Seriöst. Njut så länge det varar. Din metabolism blir sämre när du blir vuxen 😉
Själv är jag 1,78 cm lång och väger 85 kg.
Jo exakt... När man sedan kommer upp i 35års åldern, så börjar bulan komma fram 😉
Jag är väl också ganska smal... 2m och väger ~80kg... Käkar det jag vill käka helt enkelt... 😉
December 13, 2003
_AnKaN_ wrote: En sak som kan hjälpa er som vill väga mer... Ät mycke mazariner och backelser o dylikt 🙂 Gick upp flera kg i somras på grund av det 🙁
Det hjälper inte med mazariner käkade minst 4varje lunch förut men sen fick jag diabetes då var det slut med det njutandet.
Kunde klämma ner en 500g chips påse utan problem och det hände absolut ingenting.194cm 80kg
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
5 Guest(s)