March 10, 2002
DiDi wrote: [quote=Wingdings]Seriöst. Njut så länge det varar. Din metabolism blir sämre när du blir vuxen 😉
Själv är jag 1,78 cm lång och väger 85 kg.
Jo exakt... När man sedan kommer upp i 35års åldern, så börjar bulan komma fram 😉
Jag är väl också ganska smal... 2m och väger ~80kg... Käkar det jag vill käka helt enkelt... 😉
Jävlar vad lång du är. :up:
Vi kan ju starta någon form av tiny-club i Malmö. 😀
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=DiDi][quote=Wingdings]Seriöst. Njut så länge det varar. Din metabolism blir sämre när du blir vuxen 😉
Själv är jag 1,78 cm lång och väger 85 kg.
Jo exakt... När man sedan kommer upp i 35års åldern, så börjar bulan komma fram 😉
Jag är väl också ganska smal... 2m och väger ~80kg... Käkar det jag vill käka helt enkelt... 😉
Ja varför inte 😉
j**lar vad lång du är. :up:
Vi kan ju starta någon form av tiny-club i Malmö. 😀
Varför inte... 😉
January 6, 2002
Ähh, både du och Jontez ska ju börja träna triathlon, ni verkar ju ha en perfekt kroppsuppbyggnad för det!
Lovar att det går bättre hem hos brudarna att komma med en vältränad kropp o säga att man tränar triathlon, än att komma med gymmuskler som man ändå inte har användning för.
Samt att man mår så JÄ*LA bra när man har tränat ett tag! Man känner att man orkar med allt!
October 26, 2003
ja har massor av lager fett ja gärna delar med mig av.... 😀
nä men.. tragiskt när man vill gå upp i vikt så funkar de inte.. ja byter gärna... om ja äter på McDonalds en gång måste ja springa/gå/träna minst ett dygn för att de inte ska lägga sig på rumpan eller magen.. 😉
August 20, 2001
BubbleAng3L wrote: ja har massor av lager fett ja gärna delar med mig av.... 😀
nä men.. tragiskt när man vill gå upp i vikt så funkar de inte.. ja byter gärna... om ja äter på McDonalds en gång måste ja springa/gå/träna minst ett dygn för att de inte ska lägga sig på rumpan eller magen.. 😉
Är det så, eller är det bara som du tror?
October 26, 2003
DiDi wrote: [quote=BubbleAng3L]ja har massor av lager fett ja gärna delar med mig av.... 😀
Är det så, eller är det bara som du tror?
okej okej.. ja kanske överdrev lite men.. så är de.. nästan.. 😉
February 12, 2003
Köp en jeffla massa kreatin så lär du bli fet!
Ät mindre så blir du fetare också! (din mat är så van att din matmältning är för van vid det, alltså ska du äta mindre och bättre mat så att din matsmältning anpassar sig för mindre mat och nyttigare mat och sen när den har vant sig vi det så äter du som fan igen!)(kan ta en stund iofs)
December 12, 2003
Schmutziger wrote: Ähh, både du och Jontez ska ju börja träna triathlon, ni verkar ju ha en perfekt kroppsuppbyggnad för det!
Lovar att det går bättre hem hos brudarna att komma med en vältränad kropp o säga att man tränar triathlon, än att komma med gymmuskler som man ändå inte har användning för.
Hehehe, tveksamt om det skulle gå bättre hem hos brudarna med en kropp som ser ut som att vara på svältgränsen.
Det beror helt på vilken typ av tjej du träffar, vissa gillar kralliga killar men mycket muskler, vissa tjejer gillar tunna killar.
Själv har jag sett tydligt hur tjejerna flockas kring riktigt vältränade grabbar.
Sedan att man skulle ha mer nytta av en triathlonkropp är en muskulös gymkropp kan jag inte riktigt förstå ?, det får du nog förklara.
Själv föredrar jag en kropp med mycket muskler(inom vissa gränser) för att det ser snyggare ut och att det synns då att man tränar.
Bör också säga att ingen tjej är värd all den träning man gått igenom, man tränar helt klart enbart för sin egen skull.
March 20, 2003
Dehman wrote: [quote=x-per][quote=Dehman]Är inte kreatin något med ägg? Eller är jag ute och cyklar?
Jefflar vad snabb du var! Ne det är inte något med ägg! Det är typ tillväxthormoner eller hmm någon typ av det!
Ok, har för mig att jag hört det i samband med ägg eller ost.
Kreatin finns i rött kött och är absolut inget tillväxthormon. Man kan köpa kreatin och äta för att öka orken, dvs att du kan träna hårdare, men det är helt meningslöst om man vill öka i vikt.
March 10, 2002
Pim_ wrote: [quote=Dehman][quote=x-per][quote=Dehman]Är inte kreatin något med ägg? Eller är jag ute och cyklar?
Jefflar vad snabb du var! Ne det är inte något med ägg! Det är typ tillväxthormoner eller hmm någon typ av det!
Kreatin finns i rött kött och är absolut inget tillväxthormon. Man kan köpa kreatin och äta för att öka orken, dvs att du kan träna hårdare, men det är helt meningslöst om man vill öka i vikt.
Okej, då är det inte nödvändigt...än i.a.f.
OT: Pim_ har du kommit tillbaka från din resa i Asien nu?
February 12, 2003
Pim_ wrote: [quote=Dehman][quote=x-per][quote=Dehman]Är inte kreatin något med ägg? Eller är jag ute och cyklar?
Nej kreatin är inte till för att man skall orka mer!
Det gör så att musklerna lagar sig snabbare efter en träning dvs man blir större å fetare
March 10, 2002
Kan säga att jag tror Pim_ har rätt.
http://www.muskelbyggarn.com/p.....ydrat.html
Edit: X_per har lite rätt också.
February 12, 2003
Dehman wrote: Kan säga att jag tror Pim_ har rätt.
Jag vill påstå att båda har rätt!
"återhämtning av ett kreatintillskott, helt utan biverkningar."
"Brist på kreatin gör att musklerna uttröttas på ett tidigt stadium och att kroppen får svårare att återhämta sig. Kreatin ökar alltså prestationsförmågan och återhämtningen vilket gör att du kan fokusera på hårdare träning.
2
May 4, 2001
börja äta och ät onyttigt före och efter träningen.. du får inga muskler men du bygger upp massan.... alltså du får underhudsfett och går upp i vikt... men sätt en gräns du vill uppnå det ska ju inte gå för långt jag tror inte nån här vill se dig på tjockholmen om 1 år 🙂
1 Guest(s)