April 4, 2003
January 23, 2002
Äter jag massor så blir jag tjock.
Har inte tränat på flera månader, inte tränat sen jag blev student och flytta till Helsingborg.
Lite illa faktiskt för när jag var hos läkaren häromdagen med en irriterande hosta som jag har så konstaterade vi att min lungkapacitet ligger lite under det normala, något som inte har hänt mig förut, förutom när jag hade en allergiattack för några år sedan.
Nu kanske det beror på den infektion i halsen som jag troligen har haft men ändå, känns inte bra. 😕
September 26, 2004
quote="Dehman"]Nu är det såhär att jag är ganska smal. 185 lång, väger 65-70kg
Jag dricker nästan bara Coca. Om helgerna äter jag bara Pizza, kebab, McDonald's mat och godis. Äter mycket om dagarna också.
Något försent kommer jag.
Har också samma problem. Smal som en pinne är jag och redan 32 år
och det tycks inte hjälpa hur mycker man proppar i sig.
Men någon hjälp verkar det ju inte finnas då allt om hälsan och
kroppen bara handlar om att banta på alla sidor man hittar.
July 27, 2002
gnuffe wrote:
quote="Dehman"]Nu är det såhär att jag är ganska smal. 185 lång, väger 65-70kg
Jag dricker nästan bara Coca. Om helgerna äter jag bara Pizza, kebab, McDonald's mat och godis. Äter mycket om dagarna också.
Något försent kommer jag.
Har också samma problem. Smal som en pinne är jag och redan 32 år
och det tycks inte hjälpa hur mycker man proppar i sig.Men någon hjälp verkar det ju inte finnas då allt om hälsan och
kroppen bara handlar om att banta på alla sidor man hittar.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum - Där kan du garanterat få hjälp om du vill.
March 27, 2003
Även jag lite sen....
Jag är skitsmal... Denna sommaren blev jag 1.80 också... Trodde att både fett och muskler skulle börja komma i samband med puberteten men icke...
Jag äter så mycket jag kan... Men koppen behöver väl inte så mycket så jag blir såklart mätt... Dricker hyffsat me cola osv ändå ser man revbenen... :bgrin: :arg:
October 24, 2002
ÄR nästan säker på att jag skrivit i denna tråd men men.
Folk som säger att de äter mycket utan att gå upp i vikt äter väldigt sällan mycket. De tycker att de äter mycket och onyttigt, men i själva verket får de bara i sig onyttigmat med ändå inte över 3000 kaolrier om dagen.
Är man inte muskelberg ala Samuelsson så kan man äta sig tjock, oavsett ifall man hävdar att man äter en massor, nej du äter inte en massor. Testa att äta dig mät var tredje timme, då äter man mycket. Att käka pizza några gånger i veckan är inte att äta mycket.
Men det är inte bara vikten att kolla på när man äter onyttigt, utan hur man mår fysiskt och psyiskt.
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: amd vad väger du nu då? 😛
182,5 lång och väger 67kg. Allt sitter typ på högerarmen :cy: badmintone 😛
Kan inte heller gå upp i vikt men som Smirnoff sade.. bara att acceptera det..
175 lång, väger 55 kg...:)
Det är inte mycket, men det lilla som finns sitter där det ska...
Magen/ryggen, alltså...
1 Guest(s)