February 17, 2004
Combat wrote: Tjenare.. de va jag som blev jagad av dom dÀr Àckliga mullvads-skung-vÄrtsvinen what ever it is!!
as lÀskiga var dom aif.. Ä j**la idiot som springer efter mig typ 300meter... ni kan höra hela historien pÄ min polares forum: quarzi.mine.nu -klicka er till hans forum, nyheter, "Varning för huddinge bor"aja har skaffat bÀttre skor nu sÄ jag akn sparka pÄ dom smÄ svinen om jag trÀffar pÄ dom igen =)
lĂ€s lite adde sĂ„ ser du att jag bifoga lĂ€nken till just din trĂ„d nĂ€r jag skrev đ
May 12, 2002
MoparPower wrote:
Dom biter tills benet knakar sÄ varsÄgod. LÀgg knÀckebröd i stövlarna dÄ tÀnker grÀvlingen: mmmm knÀckebröd.
Jag tror att det dÀr Àr en fet myt. Jag menar,, eller vafan,tÀnk, det kan ju inte vara sÄ. ofta en grÀvling tror att lite knÀckebröd Àr ben som gÄr sönder. jag tror inte pÄ att dom biter tills det knakar heller . inte för att jag skulle vilja prova men...
April 10, 2003
Oski wrote: [quote=MoparPower] Dom biter tills benet knakar sÄ varsÄgod. LÀgg knÀckebröd i stövlarna dÄ tÀnker grÀvlingen: mmmm knÀckebröd.
Jag tror att det dÀr Àr en fet myt. Jag menar,, eller vafan,tÀnk, det kan ju inte vara sÄ. ofta en grÀvling tror att lite knÀckebröd Àr ben som gÄr sönder. jag tror inte pÄ att dom biter tills det knakar heller . inte för att jag skulle vilja prova men...
Det dÀr Àr en myt dom biter och sliter tills dom Àr nöjda sen omo dom Àr tillrÀkligt stora sÄ kan dom nog ha tillrÀkligt med kraft i skÀkarna för att knÀcka ett ben.
1 Guest(s)