December 17, 2005
skiroy wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Delph1]Kiruna är ju inte så stort, ni har säkert stött på varandra redan 😉
//Andreas
Nooooooooooooooo
Är detta en dröm ?
Du drömmer inte alls.
IP-numret är rätt intressant måste jag säga. Ni kan till och med ha suttit i samma lokal och det samtidigt. 😀
När hade vi samma ip ?
March 12, 2006
Bjornstrom wrote: [quote=skiroy][quote=Bjornstrom][quote=Delph1]Kiruna är ju inte så stort, ni har säkert stött på varandra redan 😉
//Andreas
Nooooooooooooooo
Är detta en dröm ?
Du drömmer inte alls.
IP-numret är rätt intressant måste jag säga. Ni kan till och med ha suttit i samma lokal och det samtidigt. 😀
När hade vi samma ip ?
svara då
September 12, 2001
Bjornstrom wrote: [quote=skiroy][quote=Bjornstrom][quote=Delph1]Kiruna är ju inte så stort, ni har säkert stött på varandra redan 😉
//Andreas
Nooooooooooooooo
Är detta en dröm ?
Du drömmer inte alls.
När hade vi samma ip ?
Högst troligt i skolans datasal om man säger så. 😎
March 12, 2006
skiroy wrote: [quote=Bjornstrom][quote=skiroy][quote=Bjornstrom][quote=Delph1]Kiruna är ju inte så stort, ni har säkert stött på varandra redan 😉
//Andreas
Nooooooooooooooo
Är detta en dröm ?
Du drömmer inte alls.
När hade vi samma ip ?
Ett mysterium
December 17, 2005
skiroy wrote: [quote=Bjornstrom][quote=skiroy][quote=Bjornstrom][quote=Delph1]Kiruna är ju inte så stort, ni har säkert stött på varandra redan 😉
//Andreas
Nooooooooooooooo
Är detta en dröm ?
Du drömmer inte alls.
När hade vi samma ip ?
Skolans datasal ? Vi går nog absolut troligtvis inte på samma skola.....
men what ever...
2 Guest(s)