March 10, 2002
oxiswoofer wrote: [quote=Starscream][quote=oxiswoofer]jippi! första filmen är bra...men dock så brukar oftast inte uppföljare vara bra...
Coolt , jo men det händer att uppföljarna är bättre t.o.m.
jo sant, typ resident evil 2 =)
Mmm, triologin om härskarringen blev också bättre och bättre. Även om Sagan om ringen var jävligt bra den också. 😉
May 17, 2002
Dehman wrote: [quote=oxiswoofer][quote=Starscream][quote=oxiswoofer]jippi! första filmen är bra...men dock så brukar oftast inte uppföljare vara bra...
Mmm, triologin om härskarringen blev också bättre och bättre. Även om Sagan om ringen var jävligt bra den också. 😉
jo, tom. Sagan om de två tornen (som hade anledning att bli sämre pga. "mellanfilms"-scenariot) blev riktigt bra.
May 8, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Dehman][quote=oxiswoofer][quote=Starscream][quote=oxiswoofer]jippi! första filmen är bra...men dock så brukar oftast inte uppföljare vara bra...
jo, tom. Sagan om de två tornen (som hade anledning att bli sämre pga. "mellanfilms"-scenariot) blev riktigt bra.
jag tycker fan resident evil 2 va bättre än 1an..
February 26, 2003
När det gäller uppdelade filmer så som Härskaringen, Kill Bill m.m. tycker jag man ska se dom som en och samma film men jag förstår ju såklart hur ni menar...
btw köp den här till mig http://www.webhallen.com/prod......p?id=34616
May 17, 2002
Starscream wrote: [quote=Json_81]Om ni ni ska dra upp uppföljare som verkligen blivit bättre kan man ju ta Termintor 2
Japp men då blev iaf jag besviken på 3:an, men de kanske inte går att begära mer av gubben arnold 🙂
ska man ta upp uppföljarbesvikelser så får man inte glömma att ta med Star Wars. Iof så är Ep5 mycket bättre än Ep4 men den nya trilogin är flera snäpp sämre än alla de tidigare filmer.
March 5, 2002
oxiswoofer wrote: [quote=Starscream][quote=oxiswoofer]jippi! första filmen är bra...men dock så brukar oftast inte uppföljare vara bra...
va?! Resident evil 2 är ju såååå dålig, värre än starship troopers 2! Hur resonerar ni? 😮
1 Guest(s)