January 17, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....26,00.html
Man undrade juh hur länge det skulle dröja... Såklart att media måste skylla på CS så fort nån blir skjuten.
May 10, 2002
man går inte ut och skjuter nån för att man spelar cs, antingen är man bara lite ilsken eller så är man lite lite sjuk i huvudet.. av alla FPS spel så väljs cs pga det har fått mest uppmärksamhet och spelas mest, självklart att cs blir syndabocken om nån sorgligen liten figur går ut och dödar nån om han har spelat cs
June 17, 2001
Men så har det alltid varit. Alltid skyller media och lite annat folk på "inne" saker. Innan var det videovåldet, nu är det datorspelen. Innan videovåldet så vet jag inte vad man skyllde på. Men kollar man ännu längre bak i tiden så var det att man var besatt av onda andar och att man eventuellt var en häxa. Vänta bara, dom kommer snart att skylla allt ont på Jolt Cola.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
daggerr wrote: är det bara jag som inte ser något negativt i att dom skyller på cs å sånna spel?
Vilken del ser du positivt att dom skyller sånt på CS?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 28, 2001
den som skrev artikeln på afonbladet verkar åtminstånde veta vad han/hon skriver om, för dom skyller ju inte på spelet , utan det är nån tönt i usa som inte ens spelat det som gör det.
innan har ju aftonbladet haft typ en 45årig 3 barns mamma som inte ens vet vad en floppy är som har kritiserat CS och andra spel.
orkar inte ens bry mig om dom jenkarna, dom lever i sin egna lilla värld,
kan ni inte prata lite om nissen som skuter ? han verkar riktigt intresant, vad är det för mäniska , vad har han för motiv osv.
tänk om det är en Hon ! vad shockade dom skulle bli, och om inte ens vetat vad CS är lr ägt en dator i hela sitt liv, tror ni talibaner har spelat CS ?
sog en bil med en sån konstig klisterlapp där uppe som solskyddet sitter på framrutan med stor text stog det SNIPER.... undra vad motivet var där ?
*im out*
1 Guest(s)