February 19, 2001
här e mina åsikter ...om nu det skulle bli upp till var och en, kolla på hur Holland ser ut, folk går omkring på torgen som zombies(inte alla). Har de någon gång bidragit i sina liv till att förbätta jorden lr förbätta våra changser till överlevnad (i det lång loppet) Jag vet inte varför människor vill bryta ner sina egna kroppar med gift, och jag tänker inte heller försöka förstå. Om jag fick bestämma skulle Sverige legalisera allt knark osv. Dock så kulle staten blanda ner råttgift i allt så alla som "prövade" lr andvände droger dog. Är de så dumma, förtjänar de inte att föröka sig och därmed förgifta människo rasen med sina värdelösa egenskaper.
Överlevnad för de smarta, inte för de dumma.
Framtiden ?
September 12, 2001
On 2001-11-10 01:21, Farenheit wrote:
här e mina åsikter ...om nu det skulle bli upp till var och en, kolla på hur Holland ser ut, folk går omkring på torgen som zombies(inte alla). Har de någon gång bidragit i sina liv till att förbätta jorden lr förbätta våra changser till överlevnad (i det lång loppet) Jag vet inte varför människor vill bryta ner sina egna kroppar med gift, och jag tänker inte heller försöka förstå. Om jag fick bestämma skulle Sverige legalisera allt knark osv. Dock så kulle staten blanda ner råttgift i allt så alla som "prövade" lr andvände droger dog. Är de så dumma, förtjänar de inte att föröka sig och därmed förgifta människo rasen med sina värdelösa egenskaper.Överlevnad för de smarta, inte för de dumma.
Framtiden ?
Ett klart hyfsat inlägg Faren..tyvärr är det så att vi alla får betala för dessa människors "små" experiment..jag tycker själv illa om det nyuppväckta drogliberala synsättet..
Ok Ok det blir nån öl lr en vin för mig men nåt starkare än så tar jag aldrig..alltför många tycker idag att Cannabis/Hasch är totalt ofarligt..typ tugga tuggummi..riktigt så enkelt är det inte..
Tyvärr pojkar o flikkor..sköt om er
June 17, 2001
On 2001-11-10 18:00, kode wrote:
visst jag är drogliberal, jag tänker inte syssla med det själv bara.
Men varför är du det då?
Det brukar bara vara "users" som är drogliberala
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 21, 2001
On 2001-11-10 18:12, WIGGER wrote:
On 2001-11-10 18:00, kode wrote:
visst jag är drogliberal, jag tänker inte syssla med det själv bara.Men varför är du det då?
Det brukar bara vara "users" som är drogliberala
jag vill att de som är korkade nog att knarka ska kunna göra det så att man blir av med dem.
2 Guest(s)