October 1, 2002
Som sagt. Ska iväg om 2 timmar, och jag har sådan baksmälla sen igrå att jag knappt kan ta ett steg utan att bli bli tvugnen att springa till toaletten och spy.
Pöjkar, lär av mitt fjortisbeteende; att festa en helkväll innan man ska iväg och mönstra är INTE att rekommendera. Sanna mina ord :bgrin:
Ya ya, wish me luck ... Nu ska jag iv'g och spy igen 😕
February 12, 2002
Jiggly wrote: [quote=ManicBlue]Kanske gör du så dåligt ifrån dig att du slipper tjänstgöring i "leka krigföretaget". Finns bättre saker att lägga skattepengar på enligt min åsikt.
Håller med dig till 100%. 😮
Japp exakt..
Fattar inte hur de kan ha så mycket permis. Fatta vad de kostar staten med alla flyg/tåg/buss/taxi biljetter och då lön uppe på allt de!!! :arg:
Vi har ju liks tillgång till EU's arme om de skulle bli krig, så vi kan ju lika gjärna aveklar våran.. ""
January 22, 2003
September 1, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Jiggly][quote=ManicBlue]Kanske gör du så dåligt ifrån dig att du slipper tjänstgöring i "leka krigföretaget". Finns bättre saker att lägga skattepengar på enligt min åsikt.
Japp exakt..
Fattar inte hur de kan ha så mycket permis. Fatta vad de kostar staten med alla flyg/tåg/buss/taxi biljetter och då lön uppe på allt de!!! :arg:
Vi har ju liks tillgång till EU's arme om de skulle bli krig, så vi kan ju lika gjärna aveklar våran.. ""
Tänk om alla EU-länder resonerade så... Då hade vi inte haft någon armé alls. Håller dock med om att det finns bättre saker att lägga pengar på än att just försvaret...
July 26, 2003
Gamblor wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Jiggly][quote=ManicBlue]Kanske gör du så dåligt ifrån dig att du slipper tjänstgöring i "leka krigföretaget". Finns bättre saker att lägga skattepengar på enligt min åsikt.
Japp exakt..
Tänk om alla EU-länder resonerade så... Då hade vi inte haft någon armé alls. Håller dock med om att det finns bättre saker att lägga pengar på än att just försvaret...
Tänk om alla länder resonerade så! Då skulle inga arméer finnas! Inga krig med andra ord!
"Om det inte skulle finnas något vatten skulle vi aldrig kunna lära oss simma och då skulle alla drunkna".
September 17, 2001
Jag vill göra lumpen, men visst är det läskigt om man har ett förhållande, och det skulle ryka p.g.a. det. illa å enormt tråkigt :(annars tror jag lumpen kommer bli skitskoj! fick hem en massa papper idag :D. lirade lite "Lumpen Games" från deras bifogade CD-skiva. lattjo värre 😉
February 15, 2003
Öwall wrote: Jag kommer göra lumpen, och jag ser fram emot det.
Jag har insett att det inte blir någon bra argumentation i detta ämnet, så jag nöjer mig med att påstå att man inte blir en riktig man om man inte har gjort lumpen.haha.
Du e ju fan den enda som har fattat det här, visst kanske inte så kul om man har en snygg brud, men va fan, man blir ju bara mer kåt om man inte får se henne på ett tag.
Va e ni för mormors pojkar som inte vill bli smutsiga, fö fan grabbar, va riktiga män - gör lumpen, och ha kul så in i helvete! :dead:
Jag kommer fan skämmas om jag inte gör lumpen 🙄
Klart man ska göra lumpen, eller?
July 19, 2001
Blekingen wrote:
Tänk om alla länder resonerade så! Då skulle inga arméer finnas! Inga krig med andra ord!
"Om det inte skulle finnas något vatten skulle vi aldrig kunna lära oss simma och då skulle alla drunkna".
Hahaha, dendär var fan rolig 😀 ... Aha.. du menade det verkligen... Om inga arméer skulle finnas så skulle ett land skaffa en armé och ta över alla andra länder... Vill man ha fred så måste man förbereda sig för krig... Stjälv tycker jag att armén får alldeles för lite pengar..
1 Guest(s)