November 26, 2002
Jiggly wrote: ..så ni säger att de som inte gör lumpen inte är "män"? Tack för den, jag ville göra lumpen jättemycket när jag mönstrade men jag fick inte, jag hade tinnitus och fick ej göra pga det. Så kom inte och säg att man inte blir man förrän man har gjort lumpen.. 😕
jag kan sträcka mig så långt som att säga att man inte är man om man undviker det bara för att man inte orkar eller dylikt
August 16, 2002
-d-himself- wrote: beror på.. liksom,. om man har jobb, flickvänn osv, kanske man inte vill rycka in i lumpen precis..
men asså... nu snackar vi NH.. hur många här har en flickvän som inte heter .jpg i efternamn??? dessutom så säger lagen att man inte kan bli uppsagd för att man för lumpen... om dom gör det så kan man stämma
February 12, 2002
HELIX wrote: [quote=Blekingen] Tänk om alla länder resonerade så! Då skulle inga arméer finnas! Inga krig med andra ord!
"Om det inte skulle finnas något vatten skulle vi aldrig kunna lära oss simma och då skulle alla drunkna".
Hahaha, dendär var fan rolig 😀 ... Aha.. du menade det verkligen... Om inga arméer skulle finnas så skulle ett land skaffa en armé och ta över alla andra länder... Vill man ha fred så måste man förbereda sig för krig... Stjälv tycker jag att armén får alldeles för lite pengar..
Min plan är att konstruera ett par foton kanoner och skicka upp dem som sateliter som kretsar runt och täcker uppe hela jorden.
Alla som skulle hota mig (varesig det är en kille en stad eller ett land) Så skulle jag med lite knappande på min bärbara kunna bränna bort detta objekt från jordens yta.. 😀
August 16, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Jiggly][quote=ManicBlue]Kanske gör du så dåligt ifrån dig att du slipper tjänstgöring i "leka krigföretaget". Finns bättre saker att lägga skattepengar på enligt min åsikt.
Håller med dig till 100%. 😮
Japp exakt..
Fattar inte hur de kan ha så mycket permis. Fatta vad de kostar staten med alla flyg/tåg/buss/taxi biljetter och då lön uppe på allt de!!! :arg:
Vi har ju liks tillgång till EU's arme om de skulle bli krig, så vi kan ju lika gjärna aveklar våran.. ""
Eu:s försvar bygger på ett sammarbete mellan försvarsmakter inom unionen. för att ta del av den bör sverige antingen bidra med pengar eller manskap. Sverige håller en hård linje för att hålla balans mellan försvaret och ekonomin... Dessutom vill EU att sverige ska kunna bidra med ännu mer än vi redan gör, fast det gör vi inte! så gnäll inte på försvaret plz.. Lumpen gör män av nördar..
February 12, 2002
keffing wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Jiggly][quote=ManicBlue]Kanske gör du så dåligt ifrån dig att du slipper tjänstgöring i "leka krigföretaget". Finns bättre saker att lägga skattepengar på enligt min åsikt.
Håller med dig till 100%. 😮
Japp exakt..
Fattar inte hur de kan ha så mycket permis. Fatta vad de kostar staten med alla flyg/tåg/buss/taxi biljetter och då lön uppe på allt de!!! :arg:
Vi har ju liks tillgång till EU's arme om de skulle bli krig, så vi kan ju lika gjärna aveklar våran.. ""
Eu:s försvar bygger på ett sammarbete mellan försvarsmakter inom unionen. för att ta del av den bör sverige antingen bidra med pengar eller manskap. Sverige håller en hård linje för att hålla balans mellan försvaret och ekonomin... Dessutom vill EU att sverige ska kunna bidra med ännu mer än vi redan gör, fast det gör vi inte! så gnäll inte på försvaret plz.. Lumpen gör män av nördar..
Fel fel fel.... Lumpen gör skjutgladabesservissernördar utav helt vanliga fredliga nördar..
December 15, 2002
keffing wrote: gnäll inte på försvaret plz.. Lumpen gör män av nördar..
Några av historiens största män, kvinnor, tänkare eller vad man nu vill kalla de var även pascifister. Att lumpen skulle göra män utav småpojkar är en så förlegad syn på vår kultur och tidsålder.
October 11, 2002
ManicBlue wrote: [quote=keffing]gnäll inte på försvaret plz.. Lumpen gör män av nördar..
Några av historiens största män, kvinnor, tänkare eller vad man nu vill kalla de var även pascifister. Att lumpen skulle göra män utav småpojkar är en så förlegad syn på vår kultur och tidsålder.
Amen! :bok:
February 7, 2003
heimdal wrote: [quote=Imperial Tim]Blääää lumpen.... gör det inte de är farligt...... 😮
vad e det som e så farligt med lumpen?
har du gjort lumpen?
[Image Can Not Be Found]
Nej men jag har hört nästan från alla som gjort lumpen att det suger sten hårt, och det tror jag på... Dessutom är det för nyttigt, gå upp tidigare morgnar bläääääää... uschhh
3 Guest(s)