July 29, 2003
Ja vad ska man säga ? ännu en gång faller man i em av de gravarna tjejerna grävt. .. <<< E olyckligt kär o jävla deppig funderade på att slänga ut min mach II o hela jävla systemet från andra våningen .. men snart kom jag på att de e ingen barebone =( 50 kilo 😛 de e min lilla son 😛 89cm / 50 kg. nä sätter mej i ett hörn och väntar tills hon försvunnit ur mitt huvve. Edit: inte kär i min burk.. de e min lilla son ju . de blir ju insest eller hur d stavas.. OF course så e d en tjej jag snackar om =)
September 13, 2002
Nice wrote: jahapp...trist läge men du fick behålla de bästa får man hoppas.....lillgrabben !!?
🙄 hmm ganska tung liten unge....89cm o 50kg 😕
tyckte samma sak.. hehehe
snacka om en liten sumo..
men fruntimmer.. det e stygga saker.. å då gäller det att vara stygg tebax
August 11, 2002
heimdal wrote: [quote=Nice]jahapp...trist läge men du fick behålla de bästa får man hoppas.....lillgrabben !!?
🙄 hmm ganska tung liten unge....89cm o 50kg 😕
tyckte samma sak.. hehehe
snacka om en liten sumo..
men fruntimmer.. det e stygga saker.. å då gäller det att vara stygg tebax
Naughty boy :bgrin:
July 17, 2002
Men se det på den ljusa sidan: Du fick ju vårdnaden. =)
Jag fick också höra en klassiker häromdagen... Bruden (som f ö raggade upp mig) tyckte att hon lärt känna mig så bra att hon ville ha mig som kompis endast. Jag är tydligen väldigt lätt att prata med. Synd för henne att hon pajade vår "vänskap".
Menar absolut inte att förringa din situation. Vill bara säga att vi nördar måste hålla ihop och visa vår kärlek för datorerna istället. De är pålitligare på något sätt. =)
December 10, 2002
Väldigt tråkigt. Jag vet hur det är och lider med dig, men som sagt... var glad att du fick behålla "din lilla son". Förresten, om du ska slänga ut din Mach II så ring mig innan så står jag och tar emot =).
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
October 26, 2003
men snälla nån.. va e de ja ser?
drar ni inte alla tjejer över en kant nu? ja lovar att det för de första finns fler som ja.. (ja.. en underbar varelse.. lr?) nej men.. låt mig förklara..
jag har pojkvän. som jag träffat över Internet för snart 4 år sedan.. därav vi endast varit tillsammans i snart 1 år.. Innan ja träffade denna.. "datanörd" som verkligen kan de mesta när de gäller datorer..precis som dom flesta här på NH.
tvärtemot mig alltså.. jag kunde inte ett skvatt om datorer innan.. typ bara de där med mejl.. osv.. men nu vet ja t.o.m. vad en processor är för nåt! nej men.. tjejer säger bara sådana dumma saker för att dom är rädda att lära känna någon in på "skinnet".. dom vågar helt enkelt inte.. men är de äkta kärlek så märks det.. titta bara på mig.. jag intreserar mig för vad pojken sysslar med.. likaså han får stå ut med allt psykologisnack jag kommer med.. så var de inte rätt tjej nu.. så kommer en annan.. ge inte upp hoppet.. de finns någon bättre.. som är värd dig!..
// Bubblan has spoken :rollsmile:
October 26, 2003
Catstyle wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Catstyle]Eller så gör man som Catstyle tycker:
Fjäska
Pöka
Dumpa
man.. you really need a real women do slap som sence in to you!
Nämen sötnos, glömt kaffet? Du kan ju inte stava 😛
kanske inte.. är för trött för att haka upp mig på stavning.. trodde DU var smart nog att förstå ändå!
3 Guest(s)