Jaja, nu har man antagligen skitit i det blå skåpet tack vara att man ska vara frän i käften.
Mammsen hälsade på och började som alla fruntimmer prata om att banta. 🙁
Vart nått snack om nån soppdiet (Extravagansa?) som skulle vara så bra.. Typ 500:-/månaden + några soppor för en 26:-/dagen..
Pyttsan sa man förståss..
Sen följdes det av att jag minsann skulle kunna gå ner 20kg till midsommar utan sånt där krafs..
Så nu börjar man smått ångra detta uttalande.
Iofs ska det väl inte vara helt omöjligt, men faen vad man ska måsta avstå godsaker p.g.a den gapiga truten.
🙁
Vad tror ni? Är det möjligt att tappa 20kg fram till midsommar?
Lite styvt 1 månad dit.
🙄
Vågen pekar på 124 pannor för tillfället.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 9, 2003
ett halvt kilo per dag... låter lite som en aftonbladsnyhet... 🙂
men visst, man byter ju ut allt sitt kroppsfett på en förvånadsvärt kort tid. (kommer tyvärr inte ihåg hur lång tid det va men det var inte lång tid i alla fall :))
Det är väl bara att göra ett försök, blir det "bara" 15 kilo så har du nog ändå bevisat din ståndpunkt...
Mean Machine wrote: Inte en janne, säger jag.
Jag är ju inte direkt motiverad, eftersom jag inte ens snuddat tanken på att banta ner mej alls.
Nåväl, jag ska faen göra ett seriöst försök iaf.. Blir så jäkla less på detta bondfångeri med allehanda bantningsmetoder.
Metoden kommer att bli mera cigg, tji socker och mjölk i morgon/middag/kvälls/helajävladagarna-kaffet.
Antar att lite promenader kan vara till hjälp, och det är ju inga problem när man är arbetslös direkt.
Måste kika lite på lämplig mat, skinkmackor med remouladsås lär man väl få skippa närmsta månaden.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 16, 2004
macrus wrote: Du blir inte smal bara för att du röker mera.
Jo, jag upplever det som att min ämnesomsättning blir då högre + att jag kanske lyckas framkalla magkatarr vilket får mej att minska i vikt..
Skulle jag däremot dra ner på rökningen eller rent av sluta, så ökar jag i vikt.
Detta vet jag med säkerhet av egna erfarenheter.
legacy wrote: använd soppdieten men säg att du gjorde nåt annat
Knappast, du såg väl vad det kostade?
Typ en hel månadsförbrukning av snus.
😕
ojdå wrote: Tips: satsa på låååånga träningsmetoder 😉 hälre länge och itne så jobbit än kort och intensivt!
Jo, det blir nog ett 3-timmarspass ikväll tror jag.. I CSS.
😛
Näe, slämt åsido tror jag att jag tar en 1 milspromenix imorrn. Gå till grannbyn framåtebax.
*Edit*
Kanske man skulle hänga på sej en 20-25kilos ryggsäck också?
🙄
July 27, 2002
Går du ned 20 kg så fort kommer det inte vara fett.
0.5-1kg i veckan ska man gå ned, inte mer. Kroppen kan inte bränna mer fett än så på den givna tiden. Det blir muskler, glykogen, vatten etc som åker!
Jag tänker nog inte ens skriva något hur du ska göra för du vill inte och inte tror jag att en rökande snusgubbe som du kommer lyckas heller. :bgrin: :bgrin:
Callister wrote: Går du ned 20 kg så fort kommer det inte vara fett.
0.5-1kg i veckan ska man gå ned, inte mer. Kroppen kan inte bränna mer fett än så på den givna tiden. Det blir muskler, glykogen, vatten etc som åker!
Jag tänker nog inte ens skriva något hur du ska göra för du vill inte och inte tror jag att en rökande snusgubbe som du kommer lyckas heller. :bgrin: :bgrin:
Hehehe, jäkla 08 å vara stursk.
Näe, jag ser också ett problem i att gå ner så mycket så fort.
Börjar man tokträna, så kommer man ju att få mer muskler, vilket i sin tur inte kommer att reusultera i någon större viktminskning.
Men visst kan man minska snabbt, jag gick t.ex ner strax över 5 kilo på en vecka en gång när jag tränade mycket och åt vettigare. Fast då var jag ju iofs yngre än nu.
Jag ska iaf prova, men då på mitt eget sätt.
🙂
Jag återkommer med resultat nån gång ibland, ska börja imorron, för idag har jag ingen lust.
😛
2 Guest(s)