December 24, 2002
Redzo wrote: [quote=jonte_power]att blanda ihop honom med artister som darin, är att bevisa sin trånsyntehet när det gäller musik..
James Blunt är en duktig artist som gör bra musik, men ska också bara lyssnas på vid rätt tillfälle med annat än ett par taskiga hörlurar..jag som verkligen är allätare när det gäller musik, tycker att james blunt är en talang när det gäller hans musikstil, sen att jag inte lyssnar på sån musik dagligen är en annan sak..
EDIT: och sen till er som tycker att den spelats "sönder" på radio.. lär er! Man lyssnar aldrig på radio, dom tjatar ut alla låtar.
o fan..träffat en öm tå där verkar det som. Du kanske är tom kär i snubben, ditt val men att kalla mig för trångsynt börjar närma sig personagrepp. Jag utryckte mitt åsikt, du vet att det finns folk med olika åsikter och smak ? Det finns tom folk som röstar på olika partier, kallas demokrati vet du. Jag kan lyssna på Blunt , på vad du vill, det kan vara "taskiga hörlurar" eller ett par Von Schweiker VR-7SE (som kostar 450 000kr) han kommer ALLTID vara en produkt som suger imho.
Börjar faktiskt störa mig på dina inlägg här på forumet.. inte helt ovanligt att dem blir bortplockade (tänker bl a på ett inlägg som ViU tog bort igår), är chockad att du inte fått nån varning än.. Attityd är inget vi behöver här på NH
Du kanske borde kolla upp vad personagrepp betyder.. Det du skrev och det jag skrev ovan (i detta inlägg) är personagrepp. Men inte det jag skrev i mitt förra inlägg..
Det jag givitvis menade var det Lodisen skrev.. han är duktigt, men sen att inte alla gillar hans typ av musik är en grej.. men man måste kunna erkänna att killen har talang..
lite OT.. hur gammal är du Redzo?
December 24, 2002
Redzo wrote: så att kalla nån för trångynt är inte presonangrep ? Hm undrar verkligen om det kan stämma ? Allt är nog relativt men att kalla folk för trångsynta bara för att dom inte delar din åsikt säger en hel del om dig.
Och jag är 26
När jag läser igenom mitt inlägg en gång till förstår jag att du antog att det var riktat till dig. Det jag menade var JAMES BLUNT är väl inte så dålig som alla säger även om man inte gillar den typen av musik? Alltså, bara för att ni (alla som skrev att han va dålig) inte gillar den typen av musik betyder det ju inte att killen är talanglös..
Hade det spelat någon roll vems namn omröstningen handlat om (inom samma msuik genre), hade ni tyckt annorlunda då? eller fortfarande att han/hon är dålig?
March 5, 2005
jonte_power wrote: [quote=Redzo]så att kalla nån för trångynt är inte presonangrep ? Hm undrar verkligen om det kan stämma ? Allt är nog relativt men att kalla folk för trångsynta bara för att dom inte delar din åsikt säger en hel del om dig.
Och jag är 26
När jag läser igenom mitt inlägg en gång till förstår jag att du antog att det var riktat till dig. Det jag menade var JAMES BLUNT är väl inte så dålig som alla säger även om man inte gillar den typen av musik? Alltså, bara för att ni (alla som skrev att han va dålig) inte gillar den typen av musik betyder det ju inte att killen är talanglös..
Hade det spelat någon roll vems namn omröstningen handlat om (inom samma msuik genre), hade ni tyckt annorlunda då? eller fortfarande att han/hon är dålig?
Där ser du, ditt inlägg tolkade jag precis som du skrev ovan, dvs angrepp på mig darför reagerar jag som jag gjorde.
Och som du kan se i mitt svar till lodisen lite längre upp så har jag inte yppat ett ord om hans röst eller talang, utan hans koncept. Talanglös är han inte (för att klargöra det en gång för alla) men hans musikoncept och den sort musik som han spelar faller inte mig på läppen. Det har jag väl rätt att tycka eller ?
OT: Den där inläggen som togs bort hade sina rötter i lite andra saker som jag tror inte passar i denna tråd.
October 10, 2004
Redzo wrote: killen är i det närmaste darins motsvarighet för utlandet, dvs en produkt uttänkt för att suga ur 12 åriga flickors månadspeng.
Hellre det än att intala alla små flickor att de är hatade eftersom allt är så förjävligt för deras mammor blev arga på dem för att de inte gjorde matteläxan, och de är så deppiga och oförstådda av hela världen.. Inga vänner har de iheller (förutom de som försöker finnas för dem hela tiden, men det är väl inte vänner!?).
Dvs det som Green Day eller Simple Plan intalar.
August 7, 2001
Redzo wrote: killen är i det närmaste darins motsvarighet för utlandet, dvs en produkt uttänkt för att suga ur 12 åriga flickors månadspeng.
Dom flesta som lyssnar på honom i min vänskapskrets är runt 25år gamla.'
Men det är ju töntigt att lyssna på musik som tjejer gillar. 🙄
4 Guest(s)