March 5, 2005
dree wrote: [quote=Redzo]killen är i det närmaste darins motsvarighet för utlandet, dvs en produkt uttänkt för att suga ur 12 åriga flickors månadspeng.
Dom flesta som lyssnar på honom i min vänskapskrets är runt 25år gamla.'
Men det är ju töntigt att lyssna på musik som tjejer gillar. 🙄
Kanske dags att dumpa de och umgås med vuxna istället 😛
Näe, för den killen kan ju inte sjunga..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 7, 2001
Redzo wrote: [quote=dree][quote=Redzo]killen är i det närmaste darins motsvarighet för utlandet, dvs en produkt uttänkt för att suga ur 12 åriga flickors månadspeng.
Dom flesta som lyssnar på honom i min vänskapskrets är runt 25år gamla.'
Men det är ju töntigt att lyssna på musik som tjejer gillar. 🙄
Kanske dags att dumpa de och umgås med vuxna istället 😛
Jag vet, jag vet att man skäms för mycket när man var ung...
Anser du att man inte blir vuxen förens efter 30?
Det har du nog rätt i. :bgrin:
June 28, 2001
Lodisen wrote: [quote=SoulBurn]Tror inte jag ens vet vem det är, kanske känner igen honom när jag hör pån
Lite ledtrådar.
Han sjunger med "bög"röst, väldigt ljust. "You are beutiful" hörs ofta från TV-reklamen.
Jaha! Ja man får verkligen kalla kårar av den snutten.
Och bögröst är väldigt bra beskrivning, en man låter inte på det viset.
October 24, 2003
Jobbigt att alla måste vara så himla manliga och tuffa. Bara för att han sjunger ljust är han ju inte bög. Han sjunger bra och ingen kan säga nåt annat. Att det inte är Death Metal, 80-talsrock eller Emo har inte med saken att göra. Sen kan jag tycka att texten och "grejen" med You're Beautiful känns lite gammal och, vad ska man säga, "töntig" och ooriginell.
Det bästa är att han kommer inte sälja mindre för att 50 hårdvarunördar sitter och dissar honom. Den stora massan kommer fortsätta lyssna på honom vad ni än säger, inklusive jag och jonte_power 🙂
Over and Out,
Johan.
Btw, jag kan gärna ta bögstämpeln!
1 Guest(s)