March 11, 2003
Dani wrote: [quote=denstore]Supermegababes får man inte om man inte är supermegahunk själv.
Det där stämmer knappast. Har sett många exempel på megababes med rätt så gräsliga killar/män. Sen har en del megababes flörtat med mig ganska friskt, och jag är inte världens snyggaste, ser bra ut men inte mer.
/Dani
Men frågan är om inte du kanske är lite för fixerad vid megababes?
Om du har utseendet för att kunna välja och vraka när det gäller tjejer, så känns det väl inte direkt som att du behöver ställa frågan här? Sannolikheten att man skall hitta en megababe som gillar en längre än tills hon hittar något bättre är nästan obefintlig.
Och för den delen så har även snygga tjejer tillfälliga affärer. Om de har längre affärer med fula eller normala killar, så har de någon form av dragningskraft som vi inte känner till. Däremot känns det inte som att det gäller dig. Då hade det kanske inte varit aktuellt att fråga här på forumet, eller?
February 17, 2004
Denstore:
näää är inte fixerad vid megabababes, undviker dom helst. Ville bara kommentera ditt påstående, vilket fler verkar ha reagerat på.
Mitt krav på tjejer är följande i rangordning:
1 De ska vara trevliga/sociala/lättsamma
2 De ska visa ett intresse för mig (gärna för mycket än för lite)
3 utseende
.
.
Jag har egentligen inga höga krav på utseendet(bortsett från vissa saker) så länge man trivs bra ihop med tjejen så är det ju helt ok. Syftet med tråden var att få tips hur jag ska göra i mitt fall då jag saknar känslor för henne, efter 1:a dejten. Men det har jag fått bra svar på så jag är tacksam :).
addeee wrote: är såna megababes som insett att utsidan inte reflekterar personens inre, har oxå sett snygga tjejer med så fula killar så man knappt tror sina stackars ögon. har ett par såna tillfällen kvar på näthinnan, en gång stannade jag TOM och bara gapade för jag inte trodde det var sant när den feta dreglande killen som såg ut som något direkt från gatan kysstes med en mega uber super babe.
Traumatiskt värre hehe 😀
/Dani
November 22, 2001
Om en supermegababe e med en ful kille är han rik.
Så nu har vi gått igenom alla fördomar 🙂
Ta det bara lugnt med tjejen, gå o käka, gå på stan, bio mm några gånger. Fundera sen på hur det känns.
Försök inte gå för fort fram, sådant skrämmer ofta iväg den andre (vet själv när man träffat tjejer som börjat prata om seriöst förhållande efter andra dejten. De träffar man inte mer).
1 Guest(s)